Ik ken pedro als naam van een van de zwarte pieten On topic, sluit me bij de rest aan, afhankelijk van de achtergrond van het kindje.
Idd....ook dat went: ik ken een roodblond jongetje, felblauwe ogen.... En een klassieke italiaanse naam Maar ik vind persoonlijk dat een naam moet "kloppen" bij het totaalplaatje...dus zou ik bij Pablo een spaans tintje verwachten. Peraoonlijk vind ik namelijk wel dat het plaatje moet kloppen, zeker met namen met een overduidelijke oorsprong. (Zou het andersom ook raar vinden, als een kindje met een spaans tintje ineens Gijs zou heten)
Oh haha! Geen moment aan gedacht. Had een aantal jaar geleden een heel schattig jongetje als leerling met de naam Pedro. Maar nu gaat dat beeld van zwarte piet niet meer uit mijn hoofd
Het is niet direct mijn smaak (hou van Franse namen ), maar ik vind hem zeker kunnen. Hij past in het rijtje : Matteo, Dylano, Kyano, Diego, Tiago en die namen hoor je ook steeds vaker in Nederland. Een zoon van de Belgische presentator en zanger Bart Peeters heet ook zo
Ik kende een blonde Diego. Dat stond hem eigenlijk best die naam. Maar Pablo, ik weet niet. Vind het echt een naam voor zo een Spaanse gladjakker.