Who knows een goed adresje? Denk zelf aan grijs/roze voor dochter maar naam staat nog niet vast dus wordt last minute bestelling vrees ik.. Zonde als slinger dan 2 wk later pas geleverd wordt..
Ik heb laatst voor een collega een slinger bestelt bij stoffencadeaus.nl Zij maken alles met de hand, dus afhankelijk van hoeveel tijd ze hebben kunnen ze soms wel snel leveren.. Ik had de kleuren al door gegeven en toen het kindje geboren was de naam, had het zo in huis!
Baby-hebbedingen.nl? Geen idee wat de levertijd is, maar hoor er goede dingen over. Denk dat 2 weken vrij kort is hoor voor een handgemaakte slinger...
Heb onlangs 2 keer besteld bij lieffjes.nl en had het binnen 4 dagen in huis. Je kunt de slingers zo lang maken als je zelf wilt
Mijn collega maakt supermooie naamslingers, ze heeft niet echt een website maar verkoopt via Facebook.. Als je zoekt op 'lieselotje' moet je het vinden, bestel wel op tijd want ze heeft het altijd mega druk! Mijn bestelling is ook al geplaatst (Ze maakt trouwens ook geboortebedankjes, geboorte kubussen etc)