tiamo hond ecru

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door sannnniee, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo allemaal

    ik zoek de ecru met blauwe tiamo hond, me petekindje is er helemaal gek op maar ze zijn nergens meer te krijgen. en nu wil ik er toch een op reserve hebben, hij is er echt onwijs gek op. hoop dat iemand hem kent, en wil er gerust wat voor betalen! bedank meiden !
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    oef dat is moeilijk.
    Mocht je het antwoord weten, wil ik het ook wel weten als dat kan.
    mijn zoontje is helemaal gek op een hondje van tiamo, ook ecru creme kleurig.
    Maar dit hondje was van mijn dochtertje, dus dat hondje is nu vier jaar oud, het is van een serie van vier jaar geleden (ruim).
    Mocht je weten hoe je eraan kan komen, hou ik mij ook aanbevolen.
     
  3. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hebben jullie misschien een foto ervan?

    heb hier een hele verzameling liggen van ti amo en de ecru kleurige! misschien kan ik jullie helpen!
     
  4. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Vorig jaar zijn wij het konijn van ons zoontje verloren. Een ellenlange speurtocht leidde ons uiteindelijk naar Lieneke, de Knuffelengel. Zij heeft er haar levenswerk van gemaakt om zowat elke knuffel die in Nederland te verkrijgen is/was te kopen (of ze krijgt ze gratis hier en daar) en te zorgen dat kindjes die hun knufje kwijt zijn of die een dubbel exemplaar willen, blij te maken. Ze heeft er duizenden en als ze jou specifieke knuffel niet heeft, gaat ze enorm haar best doen om hem alsnog te krijgen...

    Onze Nijn was erg moeilijk te vinden, aangezien hij uit de collectie van Jollybaby2004 kwam en 2 jaar later is het bijna niet te doen om dan nog een exemplaar te vinden. Maar Lieneke had hem dus :D :D :D Ze vraagt de prijs die de knuffel heeft gekost en als ze de prijs niet weet een kleine bijdrage om haar te helpen in de kosten voor deze uit de hand gelopen hobby.

    Hieronder een willekeurige link van marktplaats, zodat je eventueel contact met haar op kan nemen..Wij hadden Nijn, een dag na betaling al in huis...
    http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgo ... 4VB4M&df=1
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat een uitgebreid assortiment heeft zij zeg jeetje :)

    maar helaas onze beertiebeer zit er niet bij :(
     
  7. Roos

    Roos Bekend lid

    2 jan 2006
    783
    0
    0
    Er staat er nu 1 op de knuffelkwijt site!
     
  8. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    @ Deb, heb je contact met haar opgenomen? Want ze heeft lang niet alles op marktplaats staan...Als je een foto naar haar mailt, heb je een grote kans dat ze je alsnog aan je knuf kan helpen...
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ok loetje zal ik eens gaan doen , heb idd gister foto's gemaakt van beertiebeer :)
     
  10. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik weet niet of je deze bedoeld?
    Maar ik heb hem van mijn moeder gehad en zal haar eens vragen waar ze hem gekocht heeft (begin van het jaar).
    Maarja misschien had je geluk en heb je hem al gevonden.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina