hoi hoi... ik heb hier een hagelnieuwe MAG Navigatie systeem hier liggen, hij is alleen 1x opgeladen om te kijken of hij het doet. en jawel hoor als de beste aangezien wij er al 1 hebben is 2 wel erg overdreven dus bied ik hem te koop aan. het is een MAG GP 1020 Hoge Sensibiliteit GPS 3,5 tft aanraakscherm ondersteund SD kaarten tot 2GB hoofdtelefoon 3,5mm mini-jack inhoud MAG GP 1020 usb-kabel autolader montagesteun voor de auto en SD geheugenkaart gebruikershandleiding vraagprijs is 200,-
dames het is een vraagprijs je mag best een ander bod geven hoor wie weet mag je m voor die prijs dan wel hebben... ( natuurlijk heb ik een minimum bedrag in mijn gedachte maar die hou ik nog ff voor me :-D )
dit ding valt hier ook niet te slijten he zonde hij ligt hier maar stof te happen... ( wel natuurlijk helemaal afgesloten in de doos ) mss iets voor mannetje lief voor onder de kerstboom?
yep, maar daar zijn dan van die mensen die m echt voor niks willen hebben kreeg bv een bod van 25,- ja doei... t schiet niet echt op
Dat is wel balen! Ja ik heb net een nieuwe mobiel die het ook doet anders had ik hem zo van je gekocht!