Onze kleine druif heeft weer wat uitgevonden! Ze draait zich nu ook om van rug naar buik in de kinderwagenbak...... Wat nu? Zitten doet ze nog te zwak naar mijn idee, voor de gewone wandelwagenbak.
lekker op de buik laten liggen. je kunt haar zo toch goed in de gaten houden. alicia draaide zich ook vaak op de buik en lag zo gewoon beter naar mijn idee. zolang ze het niet op het gillen zet zou ik haar gewoon lekker zo laten liggen. Eventueel voor korte afstanden kan ze wel in de wandelwageninzet hoor als je hem maar plat legt. draaien zou dan niet meer gaan omdat ze vast zit dan
Precies zolang je erbij bent maakt het natuurlijk helemaal niet uit. Maar ik zou haar niet in de tuin of huiskamer 'parkeren' omdat ze in slaap gevallen is tijdens het wandelen. Dat vind ik wat eng omdat je het misschien niet meteen merkt als ze wakker is. Maar verder kan het eigenlijk geen kwaad. Hier deden ze het ook, en ze zitten pas uhm ik geloof 2 weken in de wandelwageninzet. Liefs, Hanneke!
bridgett zat bij mij met 5 maanden in de wandelwagen...en meestal wat platter.zeker als ze in slaap viel helemaal plat...maar ik heb gewoon (nog steeds) de onderste gedeelte van de voetenzak erin zitten.dan is t wat kleiner voor dr en zachter...en als t koud is gaat de bovenste helft erop. (ik heb n mutsearts)
Fabian zit sinds twee weken in de wandelwagen. Wij hebben de x-adventure deze kan behoorlijk plat. Het is nog wat ruim maar hij vind het toch een partij interresant
Lana heb ik nu ongeveer twee weken in de wandelwagen. Die vanm mij kan ook helemaal plat, maar ze vindt h et maar al te geweldig als hij een stukkie omhoog is die rugleuning. Ze wil graag dingen zien en wil graag zitten, maar ik wil haar nog niet te veel laten zitten. Maar ze wil totaal niet mee rin de bak liggen, want dan ziet ze niets. en in de wandelwagen wel.