Pacco en Puckababy kan niet meer...en weer terug bij af...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetvienna, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ok, thx, daar ga ik dinsdag toch heen dus nemen we die ook gelijk even mee :D

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nou heb hem gistermiddag maar weer met zn armpjes in de Puckababy gelegd en wat denken jullie....hij heeft meteen meer dan 3 uur achter elkaar geslapen!.... :confused: ....hield het wel goed in de gaten, zodra ik een geluidje hoorde dan ging ik kijken of hij niet aan het omrollen was. Maar hij sliep als een roos en geluidjes kwamen vanuit zijn slaap, zo lief. Hij heeft het dus echt nog nodig. Lastig hoor! Denk dat ik nu toch maar doorga ermee en dan maar heeeel vaak ga kijken.

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi Sweetvienna,

Wil je gewoon even sterkte wensen, ik weet uit ervaring hoeveel zorgen je je maakt! Bij mij zijn de zorgen een stuk afgenomen nu Nova zomaar ineens 'los' slaapt. Maar jouw kindje lukt dat nog niet :cry: ... Ik hoop echt dat hij dat ook snel doorkrijgt.

Sterkte!

4. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Volgens mij doen meer mensen dat!
    Hoe heb je het vannacht gedaan, los of in de Puckababy?

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mijn dochter lag ook in de puckababy en zij draaide zich met drie maanden al om van rug naar buik...ik was ook heel bang. heb geprobeerd af te bouwen maar daar was ze duidelijk nog niet aan toe...huilen huilen huilen...dus toen toch maar in de puckababy gehouden...ze draaide om en viel uiteindelijk op haar buik in slaap..dan draaiden we haar weer terug..mijn gastmama legde haar vast in bed maar dat lukte mij niet.
    inmiddels is ze uit de puckababy en daarbij moet ik zeggen dat onze dochter groot en sterk is ..ze kon goed haar hoofd omhoog houden en draaien...dus we hebben de gok genomen..uiteraard wel door steeds bij haar te gaan kijken.

6. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Toen Yara kon omdraaien heb ik heb afgebouwd door gebruik te maken van een doek, waarmee ik haar 'losjes' inbakerde. Strak genoeg om zich geborgen te voelen en los genoeg om haar armpjes los te krijgen als ze dat graag wilde.
    Bij haar geboorte heb ik het boekje: 'baby-gami, babywrapping voor beginners' gekregen. Een grappig boekje met inbaker- en draagdoek suggesties.

Misschien een tip?

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja das het gekke, 's nachts lukt het hem wel om te slapen met zijn armpjes los! Daarom dacht ik dat het overdag ook al wel kon.

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dank je lief van je, ik hoop dat hij snel 'volgt' :)

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi ons zoontje is ook al wel groot en sterk maarja...vind het ondanks dat toch wel eng...

Deel Deze Pagina