Goedenavond, Ik hoor in mijn omgeving verschillende geluidenwat betreft inschrijven van je kind op een basisschool. Wat is een leeftijd zodat je iig op tijd bent voor je favoriete school? Nu hangt het af van de regio,stad en school. Maar is een baby van 3 maanden inschrijven zo gek?
In sommige regio's schrijven mensen zelfs hun ongeboren kind al in... Hier in mijn regio schrijf je je in in het jaar voor je kind 4 wordt, dus dat valt reuze mee
Haha hier heb ik hem vorige week ingeschreven en hij wordt maart 4 Nou woon ik op een klein dorp en hij gaat naar de basisschool waarop ikzelf heb gezeten, bij allemaal kindjes van oud klasgenoten van mij, zooo leuk! Maar ik wilde zeggen, weinig kinderen in de buurt, dus elk kind is meer dan welkom
Wij hebben onze zoon voor de zomervakantie ingeschreven en hij is nu net na de kerst begonnen. Ik weet niet hoe het zit in drukke steden eigenlijk. Anders zou e even bij een school moeten informeren.
Hier mag je pas inschrijven als je kind 2 is. Je hebt geen garantie van een plekje op de school van je eerste keuze; soms is een school enorm populair en zit die al vol. Iedere regio heeft zijn eigen regels.
Je zegt het zelf al. Ligt echt aan de school. Eerst was er op mijn werk een wachtlijst en dan kwamen ouders met maxi cosi's. Nu is de er geen wachtlijst meer.