Hallo! Ik heb net geboden op vakantieveilingen. Máár mijn mannetje kan niet eens vrij krijgen. Beetje stom van mij was een beetje impulsief. het om deze veiling: Lastminute bungalows | Kom naar recreatiepark Hengelhoef! Ik hem hem gewonnen voor 26,- Is er iemand die deze wil overnemen. Voor elk aannemelijk bod! De administratiekosten nemen ik in ieder geval voor mijn rekening. Anders wordt het betalen en waarschijnlijk niet heen gaan.
Misschien handig om even te vermelden dat er 11,90 pp bijkomt. Plus 16 euro eindschoonmaak. Ik kwam ook toen voor verassing te staan een keer, had wel gelezen dat er wat bijkwam maar niet zoveel als dat ik moest bijbetalen (65 euro)
Ja had ik niet bij stilgestaan. 1,05 p.p.p.n toeristenbelasting 16,- servicekosten (eindschoonmaak) 8,50 p.p lakenpakket (verplicht) 2,35 milieuheffing per nacht dit komt erbij staat ook in de adervertentie btw.
Ik heb dit ook een keer gehad, alleen had ik de veiling voor 1 euro gewonnen. Wij konden op dat moment ook geen vrij krijgen en ik heb dus die euro betaald + 4 euro aan administratie kosten aan vakantie veilingen. Daarna heb ik het receatie park opgebeld en gezegd, dat wij geen gebruik maken van deze aanbieding. Daar zitten verder geen kosten aan verbonden, als je het maar tijdig meld.
oke! Nee wij hadden de vorige maar die kon ik niet terug vinden! Als niemand belang heeft, gaan we misschien zelf als mannetje tóch nog vrij kan krijgen. Maar voor zover staat mijn aanbod nog steeds. De eerste die 15,- biedt mag hem van me overnemen!
Had het graag gewild, maar ik ga helaas dat weekend al weg. Als het nou een weekje later was geweest, dan had ik hem zo van je over gekocht ! Succes en mochten jullie wel gaan, dan wens ik jullie veel plezier. Hengelhoef is een leuk park, met een mooi tropisch zwembad!
ik bied ook wel eens volgens mij staat er in de voorwaarden toch dat het niet overgenomen mag worden?
iemand een welness overnachting kopen?112 euro hahaha moet er nu wel om lachen, zei gister tegen me man heel blij zo door de tel! ooo ik heb een bon gewonnen 2 pers 1x overnachting gezichtmassage voet en handen bllabla plus ontbijt hij zo ooh leuk! moet hem nog vertellen dat het 2 uur rijden is
Is dat zo? Ik heb geen flauw idee. Máár ik kan het wel zelf betalen en de personen die heen gaan, kunnen dan hun naam invullen op het formulier. Hebben wij ook gehad in april!