Pacco Plus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door siepie, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Wij gebruiken al een tijdje de Pacco Piccolo maar die is te gebruiken tot 7kg.
    Vandaag onze dochter gewogen en ze weegt 6,3kg dus niet meer zo lang voordat ze er niet meer in mag.
    Nu zag ik op de site dat er een nieuwe Pacco is, om te helpen met afwennen en later als een slaapzak te gebruiken is.

Heeft iemand er al ervaring mee?

Als ik haar nu 'los' in bed leg is het drama en gaat ze echt niet slapen.
    Heb al een paar keer geprobeerd om een arm los te laten maar dat was ook nog niet zo'n succes...

Groetjes Siepie

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de pacco plus,echter nog niet de armen eruit gehad. Mijn zoon weegt al te veel voor de gewone pacco,vandaar:D
    Wel is hij een stuk ruimer in de breedte. De klittebanden sluiten daardoor niet goed op elkaar. Ik wil binnenkort beginnen met afbouwen,ben ook benieuwd hoe het dan gaat!

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dank je!
    Ben nu al aan het proberen hoor!
    Heb nu 1 arm heel losjes gedaan en 1 arm los maar wel in de buitenste laag zegmaar.
    Dit gaat goed.

4. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    Tip niet gaan afbouwen.. Gewoon stoppen! Tja ik hoor jullie denken.. gewoon? Onze zoon heeft tot zeker 5 maand in een bakerdoek gelegen.. tot dat hij begon te draaien etc. Ben zo gestopt.. heeft me 3 gebroken nachten opgeleverd.. maar hij slaapt nu heerlijk in een normaal slaapzakje! (wel het einde van de slaapzak ingestopt aan de achterkant van het bed..)Ik denk namelijk dat je met afbouwen heel erg lang bezig bent om er daadwerkelijk van af te komen..´Mooie doeken hoor.. maar bij evt een tweede begin ik er niet meer aan! Succes..

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja snap je wel hoor!
    Ook dat je er met een tweede niet mmeer aan begint maar het heeft hier zoveel goeds gedaan!
    Ben helemaal blij met die doek!
    Van de week 1 dag niet ingebakerd ivm prikken en dat was drama!!!
    Alleen maar huilen en niet slapen

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook de plus en wij zijn er erg tevreden over. Zoontje slaapt nu met 1 armpje los en vanaf woensdag willen we beide gaan proberen.

Hij is wel erg groot hoor! Ons zoontje is nu 7800gram en het klittenband zit nog steeds maar op een klein stukje vast. Hij is ook erg breed. Als je dus een klein poppetje hebt zal de Plus met 7 kilo helemaal te groot zijn....

Het voordeel van de Plus vind ik dat hij straks wel nog de strakte om zijn lichaampje heeft die hij gewend is. Een normale slaapzak zit toch losser.

7. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het gelukt! Ineens zonder pacco en het gaat goed! Afgelopen week wilde hij savonds niet slapen en het werd te heet voor hem in de pacco door het huilen. Toen toch maar in de slaapzak gedaan en sinds die tijd gaan alle slaapjes goed!

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Goed zeg!!!

En draait je kindje nog niet Annie?
    Dat vind ik ook zo'n eng idee!
    Dochter weegt nu 6kg maar wil wel alvast wat achter de hand houden wat ik dan kan gaan doen.
    Nu een puckababy te leen, slaapt ze echt wel in hoor maar veel onrustiger.
    Zodra ik die pacco omdeed was het rust.

9. jolu

jolu Lid

3 feb 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen wat jullie ervaringen zijn! Mijn zoontje heeft de pacco piccolo. Maar hij weegt nu meer dan 7 kg en hij begint echt krap te zitten! Wil eigenlijk gaan proberen af te bouwen omdat hij ook gaat omrollen. Was op zoek naar ervaringen met de pacco plus.
    Ik heb ook geprobeerd hem in een gewone slaapzak te leggen. Overdag lukt dat wel voor een uurtje, maar 's nachts is het echt een drama!!! Het hele huis doet dan geen oog dicht! Ik vind de pacco plus wel prijzig, maar ik denk toch dat ik het ga proberen..... (als het een goede nachtrust opleverd, dan is het het geld wel waard toch!!)

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij gebruiken nu een puckababy, gaat ook goed.
    Wel onrustiger als in pacco..

Deel Deze Pagina