2 (papegaaien)kooien

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by Rosao, Sep 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoi,

Wegens omstandigheden hebben wij onze papegaai weg moeten doen, daarom hebben we nu 2 kooien over.

Het gaat om een 'kleinere' kooi van 56 cm breed, 43 cm diep en 90 cm hoog (kooimaten). De kooi staat op een standaard met wieltjes en heeft opvangranden die er wel of niet op kunnen. Er zitten 3 voeder/waterbakjes in en de bovenkant kan open. Deze kooi is praktisch niet gebruikt. (nieuwprijs is ongeveer 180 euro)

De 'grotere' kooi is 91 cm breed, 57 cm diep en 95 cm hoog als het looprooster erin zit en 100 cm hoog als het rooster er niet in zit (dat zijn de kooimaten). De kooi staat op wieltjes en heeft opvangranden die er wel of niet op kunnen. Er zit een playtop op en het bovenrooster kan er helemaal uit. Er zitten 3 etensbakjes bij. (nieuwprijs is ongeveer 300 euro)

Voor beide kooien moet je er nog wel zelf zitstokken in doen. We hebben nog wat papegaaienspeelgoed wat er eventueel bij kan, maar dat hoef je uiteraard niet te nemen (geen invloed op de prijs). Beide kooien zijn van metaal met een poedercoating, wat heel sterk en duurzaam is.

Qua prijs voor beide kooien samen denk ik aan 200 euro. Voor de kleinere kooi apart denk ik aan 100 euro en voor de grote kooi apart aan 150 euro.

Foto's zet ik hieronder neer. Als je geinteresseerd bent of als je nog vragen hebt kun je me pb'en.

Groet Rosa

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Foto kleinere kooi

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893