Mijn zoontje van 7 weken is totaal geen huil baby, slaapt perfect zonder te huilen en is heel rustig. Afgelopen donderdag heeft hij zijn eerste prikken gehad en hij is al 3 dagen ontroostbaar. dezelfde dag als de prikken had hij 39.1 gr koorts maar volgens het CB hoorde dat er bij... Nu ben ik al 3 dagen met hem in de weer.. Ik mag hem niet neerleggen en zelfs bij zijn vader huilt hij heel erg. Alleen bij mij op schoot valt hij in slaap. Heeft iemand hier ook ervaringen mee? Of heeft iemand tips?
koorts kan er idd bij horen, maar na 3 dagen mag hij geen koorts meer hebben, is het nu wel weg toch??? 48 uur zei mijn HA (daar heb ik in ons geval meer vertrouwen in dan in het cb). Ze kunnen idd een paar daagjes van slag zijn, heb je de prikplek bekeken??? Hier nl 1 keer gehad dat de plek helemaal dik en rood werd en het was een beetje ontstoken, daarom huilde ze veel langer dan de andere keren. Daar moet je wel even mee langs de dokter.
Bij mijn zoontje zeiden ze dat hij de dag erna wat verhoging mocht hebben, geen koorts en als ik het niet vertrouwde moest ik gewoon de dokter/hap bellen. Gelukkig hier nooit reacties op de prikken. Zou voor de zekerheid even hap bellen, als hij nog koorts heeft? Een jonge baby mag niet zolang zo hoog koorts hebben. Ons zoontje had dit ook rond die tijd (verhoging geen koorts) maar wel ontroostbaar huilen, kregen we zetpillen van de hap voorgeschreven, en daar is hij uiteindelijk op gaan slapen. Wat het nou geweest is?? Beterschap, als ze zo klein zijn en niet lekker is zooooo niet fijn!