hallo alemaal, misschien kunnen jullie het je nog herinneren dat ik een tijdje geleden een topic had geopend over het scheel zien van min dochtertje, nu moetsen we gisteren weer bij de oogarts komen en die vertelde dat ze dus toch geopereerd moet worden en dat volgende week woensdag al ben wel blij dat het zo snel al kan maar zit er heel erg over in wat er alemaal op me af gaat komen want ze word namelijk aan beide oogjes tegelijk geholpen probeer me voorstelling te maken van na de tijd twee blauwe oogjes iscchien kan me er zo moeilijk op voorbereiden omdat ik niet weet waat ik verwachten kan... ik wou dit eventjes van me afschrijven bedankt voor het lezen! liefs,
Had je vorige topic idd gelezen. Dus nu toch geopereerd. Das niet leuk! Wel beter natuurlijk, maar toch. Een operatie bij je kleine meid is toch spannend. Sterkte!
ik ben zelf 10x geopereerd aan scheel zien dus ik zal je ff een paar dingetjes vertellen van mn eigen operaties. misschien heb je er wat aan. bij mij zijn ook altijd allebei mn ogen gedaan. als ze wakker wordt moet je niet schrikken want het kan zijn dat de oogjes erg rood zijn. ze kan na de operatie gewoon kijken alleen deed fel ligt en wind bij mij altijd erg veel pijn. (misschien een zonnebrilletje voor haar kopen) verder was ik vaak erg ziek van de narcose (als kind), maar tegenwoordig valt het heel erg mee en je kan vragen of ze iets tegen de misselijkheid kan krijgen. dat doen ze dan volgens mij door het infuus. (ik weet alleen niet of ze dat ook bij hele kleintjes doen) verder zal ze erg moe zijn. ik had dat altijd een paar weken. dat komt oa door de narcose maar ook omdat de hersenen zich moeten aanpassen aan de nieuwe stand van de ogen. ik hoop dat je er wat aan hebt en dat ik je niet nog zenuwachtiger hebt gemaakt met de info. als je nog meer wilt weten kan je me altijd ff pb-en. liefs doris
Ik weet dat mijn vriendin vroeger een paar keer geoppereerd is aan haar ogen ivm scheelstand. Maar dat is allemaal lang voordat ik haar kende. Wat ze nu mist is toch de foto's van na de opperatie, dit omdat ze zich er eigenlijk weinig van kan herinneren en voorstellen . Groetjes Anita
Hoi Het dochtertje van mijn nicht is anderhalve maand geleden geholpen ook aan haar beide oogjes. Is nog niet helemaal zeker of het gelukt is want dat kan je pas zien na twee maanden. Ze heeft even gehuild toen ze wakker werd maar voor de rest viel het mijn nicht best mee. Haar oogwit was wel rood want ze hebben er in zitten rommelen. Ze mocht de eerste dagen niet in de zon, alleen naar buiten met zonnebril en pet met klep. De oogzalf daarna was de grootste vechtpartij elke keer maar dat is van latere zorg. Hoop dat de operatie bij je meisje goed lukt en dat de pijn meevalt . Veel sterkte!
bedankt voor de reactie's! je kan inderdaad pas 2 maand later zien of het gelukt is en de kans blijft er altijd dat z eop latere leeftijd weer geholpen zou moeten worden maar dat zien we dan wel weer, en die narcose is meer risico dan de ingreep heb ik begrepen dus, ikhou jullie op de hoogte meiden! ik ben toch zo blij met dit forum!
Sterkte meid! Even heel moeilijk moment natuurlijk, maar daarna dan heeft ze er alleen maar profijt van! Ik zal aan je denken volgende week! Groeten Cindy
hey meid ik wil je alvast heel veel sterkte wensen morgen youame wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis ze wordt donderdag geopereerd aan der harde gehemelte dikke knuff en kus van ons
Sterkte meid! Moeilijk hoor! Hoop dat de operatie goed slaagt! Marline jij ook sterkte met Youame van de week!
Calimero en Marline, allebei veel sterkte gewenst! Het lijkt me niet niks, niet voor de meiden en ook niet voor de mama's... Hoop dat het allemaal snel achter de rug is en dat het meevalt. groetjes Amber
hey, volgende week woensdag word je ze geholpen dus we moeten nog ff wachten hoe is het met jullie meisje afgelopen?
vandaag is ze geholpen en het is goed gegaan pas over een tijdje kunnen ze zien in hoeverre het geholpen heeft, ze heeft nog wel wat pijn en het jeukt natuurlijk en het is heel rood beetje naar gezicht ben blij dat we dit achter de rug hebben