Vlekken op gasfornuis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Thirza02, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dames, ik zit met een dilemma!
    Wij hebben een roestvrijstalen gasfornuis en om de pitten heen komen van die donkere bruinen verbrandingsplekken enzo...
    HOE MAAK IK DIE SCHOON? Zonder mijn gasfornuis de ruineren? Gewone keukenreiniger helpt niet.
    Die vlekken irriteren me mateloos!
    Help me! :)

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Brillo schuur-poetssponsjes...

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ons fornuis is van roestvrijstaal, dus daar krijgen we krassen van, niet een goed idee dus...

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wij hadden ook een rvs fornuis ik maakte dit altijd schoon met zo'n klein flesje van hg speciaal voor rvs fornuis en afzuigkappen weet niet of je het daar mee weg krijgt maar het is het proberen waard misschien

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik kan het..

heb ook vlekken maar mijn moeder heeft ook een roestvrijgasfornuis en die had ook allemaal vlekken en ook van die inbrand vlekken... had alles al geprobeert

nu belde ik haar van de week en had hier ok een topic geopend van wat is het wodnermiddel ;) maar me moeder kwam met een grijs flesje bij de DA en weet de naam niet zal het weekend wel even kijken is wel prijzig 6 euro voor klein flesje maar me moeder doet er nu al een jaar mee en al haar vlekken zijn eruit dus ga het zelf morgen ook kopen en laat wel wetne of eht werkt :) maar volgens me moeder wel ;)

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ben erg benieuwd of het werkt :) Laat het me maar weten!

Deel Deze Pagina