Hoi! voor onze zoon van 6,5 zijn wij op zoek naar een horloge met het liefst ook gps, maar het allerbelangrijkste; plaswekker! Hij houdt zijn onderbroeken gewoon niet droog omdat hij veel te druk is met alles behalve dat! plashorloges ben ik tegengekomen maar nog niet 1 met ook gps. iemsnd toevallig wel?
Ik weet niet wat je precies verwacht van een medicatiewekker. Voor mijn jongste zoon hadden we altijd een Xiaomi Miband , die zijn goedkoop en je kunt er een hele berg aan alarmpjes op instellen. Wij gebruikten die als plashorloge (want veel goedkoper). Maar de goedkope uitvoeringen hebben geen gps. De duurdere Xiaomi Watch heeft wel gps. Maar ik vind die persoonlijk te duur en te kwetsbaar om met een jong kind mee te geven. Wat wij nu willen doen is zo’n airtag (tracker device, je hebt allerlei merken) aan zn fiets vastmaken. Hij heeft net een nieuwe fiets en ik ben eigenlijk eerder bang dat de fiets gestolen wordt dan dat mijn kind er zomaar vandoor gaat. Dus hangt er beetje vanaf denk ik wat je wil met de gps.
Bedankt voor je duidelijke antwoord. ja het belangrijkste is, zorgen dat hij op tijd en dus vaker naar toilet gaat! maar dacht… als er gps bij in zit is dat pluspunt, maar geen must. En bij nader inzien… t moet wel hufterproof zijn. Dus een kwetsbaar duur horloge is idd geen optie!