Loont het ? Is het haalbaar? Wie mag ik hierover pb-en? Liefst vanuit een niet-werk situatie want het gaat ook om het financiële en logistieke plaatje.. P.s. gaat om een master
Ik studeer naast werk en jonge kinderen. Nu derdejaars. Haalbaar zeker maar wel met een goede planning en discipline je mag best een pb sturen
Thanks, ik bedoel eigenlijk nog jongere kids, (nog niet naar school) want de opvang wordt dan een enorme kostenpost en als je werkt wordt dat deels gecoverd maar ik wil het dus vanuit een niet werkende positie (om uiteindelijk een passende functie te vinden ..vroeger totaal verkeerde studie gekozen)
Hoi, Welke master wil je gaan doen? Toen onze jongste net 2 was ben ik begonnen aan een pré master. Dit betekende 2 jaar lang 2-3x per week s avonds college volgen aan de uni. Ik haalde toen 30 studiepunten per jaar dus na 2 jaar de premaster afgerond. Overdag werkte ik nog 3 dagen maar het studeren deed ik in de avonden, meestal 5 of 6 avonden per week. Inmiddels ben ik met mijn master begonnen en die is full-time. Ik werk er 1 dag bij.
Ik denk dat het ook aan de studie ligt. Ik heb om de week lessen in het weekend en studeer in de avonduren. Dan is er geen opvang nodig. Ik loop wel stage op woensdagochtend als de kinderen op school zijn maar verder is het dus avondwerk. Ik haal 60ects per jaar, fulltime studie. Als je een studie zoekt met overdag doordeweeks les is het natuurlijk een heel ander verhaal..
Ik dacht trouwens dat je voor studie ook een deel KOT kunt krijgen Edit inderdaad dat kan https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/kinderopvangtoeslag/content/kan-ik-kinderopvangtoeslag-krijgen Je zult wrs geen 100% terugkrijgen maar wel een deel
Klopt had ik ook al mee gerekend maar zou op zeker 10k per jaar uitkomen. Het betreft een dagstudie, niet deeltijd helaas. En echt elke dag aanwezig zijn..mega irritant haha. Had beter afgelopen jaar kunnen starten ivm thuiscollege door corona, maar ja moest bevallen enzo.