Net tijdens het douchen ontdekte mijn man een plek op zijn been. Hij kan zich niet herinneren dat hij zich heeft gestoten en het doet ook totaal geen pijn. Ook niet wanneer hij er op drukt ! Ik vind het er niet echt uit zien als een blauwe plek, in werkelijkheid is de plek nog donkerder maar meer als een moedervlek. Maar goed, het heeft er nooit gezeten dus dat lijkt het ook niet te kunnen zijn....iemand een idee ? Ik heb zelf al meerdere verdachte moedervlekken weg moeten laten halen, dus ben waarschijnlijk gewoon een beetje overbezorgd
Vind het geen blauwe plek. Lijkt wel een beetje op wondroos?? even goed in de gaten houden of het verkleurd en uitbreidt.
Dat is een blauwe plek. Ik denk ook een blauwe plek. Heb zo vaak gekke plekken en dan weet ik niet waar het van komt. Wanneer het niet verdwijnt zou ik pas aan de bel gaan trekken, of als hij er ineens heel veel krijgt.
Gewoon even in de gaten houden. Als het vanzelf weg gaat, niks aan de hand. Maar als het blijvend is, zou ik me afvragen of het geen soort moedervlek is. Maar wel vreemd dat die er dan 'ineens' zit.
ik vind het lijken op iets wat knel gezeten heeft... Blauwe plek een klein beetje eromheen. Dus dat de huid licht beschadigd is door het klem zitten.
Ik heb ook weleens zulke plekken en weet dan ook niet waar ze vandaan komen. Als hij wegtrekt is het een bloeduitstorting maar als het zo blijft dan wel naar de huisarts om iets anders uit te sluiten.
Zulke blauwe plekken krijg ik altijd in de schuur wanneer de fietsen weer eens te dicht op elkaar staan en ik mezelf er tussen wil wurmen!