Is dit een blauwe plek ?

Discussion in 'De lounge' started by Ilona1986, May 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

Jun 23, 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    #1 Ilona1986, May 24, 2016
    Last edited: May 24, 2016
    Net tijdens het douchen ontdekte mijn man een plek op zijn been. Hij kan zich niet herinneren dat hij zich heeft gestoten en het doet ook totaal geen pijn. Ook niet wanneer hij er op drukt !
    Ik vind het er niet echt uit zien als een blauwe plek, in werkelijkheid is de plek nog donkerder ;) maar meer als een moedervlek. Maar goed, het heeft er nooit gezeten dus dat lijkt het ook niet te kunnen zijn....iemand een idee ?
    Ik heb zelf al meerdere verdachte moedervlekken weg moeten laten halen, dus ben waarschijnlijk gewoon een beetje overbezorgd :D

Attached Files:

2. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Vind het geen blauwe plek.
    Lijkt wel een beetje op wondroos?? even goed in de gaten houden of het verkleurd en uitbreidt.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Geen bloeduitstorting?

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb dat ook wel eens. Is gewoon een blauwe plek.

5. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Dat is een blauwe plek.:)

Ik denk ook een blauwe plek. Heb zo vaak gekke plekken en dan weet ik niet waar het van komt. Wanneer het niet verdwijnt zou ik pas aan de bel gaan trekken, of als hij er ineens heel veel krijgt.

6. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    heb ik vaker als ik tegen scherpe hoeken zoals de tafel aanloop, ff kijken of het weggaat dus

7. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Gewoon even in de gaten houden. Als het vanzelf weg gaat, niks aan de hand. Maar als het blijvend is, zou ik me afvragen of het geen soort moedervlek is. Maar wel vreemd dat die er dan 'ineens' zit.

8. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik vind het er als een blauwe plek uitzien... Gewoon even in de gaten houden

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het lijken op iets wat knel gezeten heeft... Blauwe plek een klein beetje eromheen. Dus dat de huid licht beschadigd is door het klem zitten.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,189
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb ook weleens zulke plekken en weet dan ook niet waar ze vandaan komen.
    Als hij wegtrekt is het een bloeduitstorting maar als het zo blijft dan wel naar de huisarts om iets anders uit te sluiten.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zulke blauwe plekken krijg ik altijd in de schuur wanneer de fietsen weer eens te dicht op elkaar staan en ik mezelf er tussen wil wurmen!

Share This Page