Ik heb gekeken maar ben de volgende opmerking nog niet tegengekomen; Ik mis de oude smileys Het waren er een stuk meer En ik vond ze gewoon veel leuker.... Ik merk nu extra dat je een bericht vaak probeert te verduidelijken dmv smileys zeg maar. En dat dat heel vaak niet lukt met de nieuwe (paar) smileys die er nu zijn... Dat ik geen gepaste smiley vind die aansluit op je post zeg maar. (Sorry voor de mss onduidelijke uitleg) Mss ligt het aan mij hoor, en ben ik gewoon een muts, maar wilde het toch even kwijt... Groetjes Female
Jan, heeft dit nog op zijn lijstje staan (alleen heeft het niet de hoogste prioriteit). Wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen!
Ik heb het laatst ook aangegeven. Vind deze smileys echt lelijk... hopelijk kan er nog wat aan gedaan worden. Al zal Jan het veel te druk hebben met andere zaken
Oké bedankt voor de reactie! Heeft ook geen haast hoor... Mooi dat het iig op het lijstje staat. @ Tacha Het gaat super hier hoor! Is alleen te druk om het jan. mama's topic bij te houden, vandaar. Hopelijk met jou ook alles goed!