Moest er ook wel ff aan wennen. Maar ik vind het beeld een stuk rustiger zo! Als er soms veel nieuwe topics waren geopend dan vond ik het beeld nml erg druk met al die bewegende gele bellen etc. Nu kijkt het een stuk prettiger
Hoi Ik zie ook geen verandering maar dat komt omdat ik firefox gebruik als ik hem gewoon open zie ik het wel en het ziet er heel mooi uit.
Ik werk ook met Firefox, en ik zie na dat ik F5 heb in gedrukt de veranderingen. Deze post ik vanuit IE, maar ook hier zie ik geen hartjes? Dus wat daar mee bedoel word?
Tis idd onduidelijk te zien wanneer er ergens iets nieuws is genoteerd. Mag wel vetgedrukt, nu is het wat wazig.
ha, ik heb even alle cookies verwijderd en me opnieuw ingelogd. Ziet er wel kleurig uit ja. Mooi!.... alleen kan ik nu moeilijker zien, wanneer er in mijn favo topics iets nieuws geplaatst is.
ik kijk altijd bij: nieuwste berichten sinds je laatste bezoek. Dus daar vind ik dan ook de nieuwste berichten in mijn favo topics (en een heleboel andere).
meiden je moet als je in een onderwerp zit (lounge bv) even op ctrl + f5 drukken nu zie ik ook de hartjes
Hoi, We zijn nog bezig met het aanpassen van het uiterlijk van de site. Door de overgang kan het zijn dat je de oude plaatjes en de nieuwe plaatjes door elkaar op het forum ziet, of zelfs geen plaatje waar voorheen wel een plaatje stond. Dit komt omdat je browser de of sommige plaatjes uit de cache haalt en sommige van de server. Wil je helemaal zeker zijn dat je overal de nieuwe plaatjes ziet, en je gebruikt Internet Explorer, sluit dan alle openstaande vensters, ga via je configuratiescherm naar Internet Opties, verwijder daar je tijdelijke internet bestanden, je cookies en je geschiedenis. Start dan Internet Explorer opnieuw op en probeer het dan nog eens. Heb je het idee dat alleen op een bepaalde pagina dingen niet juist worden weergegeven, klik dan op Ctrl en F5 (Ctrl ingedrukt houden en dan op F5) dan vernieuwd ie de pagina. Jan.
Begon na 1 dag te wennen aan de nieuwe style...is ie weer als vanouds!? Niet tevreden? Maakt mij niet zoveel uit! Greetz Elmo
bij mij is het ook wwer van ouds het is wel duidelijker zo, maar het was wel mooi het nieuwe alleen niet zo duidelijk.