Hier loopt ie op mijn Android tablet ook constant vast. "Pagina reageert niet"-melding krijg ik voortdurend.
Ik vind het eigenlijk niet leuk meer om te forummen op deze manier en nijg er tegen aan om te stoppen Hij loopt steeds vast ik kom geen steek verder. Ik forum alleen op mijn mobiel en wil dat ook niet ergens anders op doen. Wat kan hier aan gedaan worden? @Beheer
Ik zit nu 5 minuten op ZP omdat ik niet kan slapen en heb al 2x een iPhone 'gewonnen' ik schik me elke keer wezenloos omdat hij erook bij begint te trillen. Terwijl de trilfunctie uitstaat notabene. ML nu ook wakker daardoor, lekker dan. Weinig reactie van @Beheer ook op dit topic
Hier ook. Ook enkele keren gehad dat de site helemaal vastloopt met typen. En ik maar op m'n gsm vloeken en dat ding opnieuw opstarten. Bekijk bijlage 553235
Hier ook weer. Begrijp wel dat Beheer er nog niets aan heeft gedaan, het is kerst tenslotte, maar het is wel zeer irritant!
Dames, De betreffende url's zijn door ons geblokkeerd. Kan even duren voordat Google de wijzigingen doorgevoerd heeft. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
zou heel fijn zijn.. want zelfs mijn addblock en anti virus geven continu meldingen maar kunnen er ook niets door komen..
Ik krijg ook om de haverklap de melding dat de pagina niet meer reageert. Loopt steeds vast en inmiddels ook steeds de melding dat ik een iPhone mag testen. Echt heel Irritant!
Hoi, We hebben nu een heel advertentieblok uitgeschakeld om te kijken of daar het probleem ligt. Als dat advertentieblok het probleem veroorzaakte dan moet het nu zijn opgelost maar let op, om dat goed te testen moet je wel de cache, cookies en tijdelijke internet bestanden enzo geleegd hebben want je browser kan het nog uit de cache halen. Wij zijn hier nu ook aan het testen om te kijken of we het probleem kunnen reproduceren maar wij krijgen die betreffende advertentie niet en ook de site loopt niet vast hier. Het probleem is er wel want ook op andere websites zien we dezelfde klachten voorbij komen. Houden jullie ons op de hoogte? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Misschien moeten jullie toch maar mee doen met die winacties... Ik heb namelijk een iPhone en nergens last van Nee sorry dat is een beetje flauw. Ik hoop voor iedereen dat het snel opgelost is!
Wij hebben onze test Android telefoon gebruikt en inderdaad ook wij kregen de vastloop melding. Hele kantoor in rep en roer ... ik heb heb ik heb 'm maar toen we gingen kijken was ie spontaan weg na het automatisch verversen van de pagina. We blijven nu door klikken tot we 'm weer hebben. Inderdaad op iPhone en iPad geen problemen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Oh gelukkig ben ik niet de enige, ik was al bang dat mn nieuwe telefoon naar zn grootje ging. Forum loopt hier ook steeds vast tijdens typen en ik krijg irritante reclame popups waardoor de hele pagina weg is...