enorme pijn rechterzij

Discussie in 'Gezondheid' gestart door merel80, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Sinds 2 dagen heb ik een enorme pijn aan rechterkant van buik. Ik dacht meteen aan bandenpijn of zoiets. Maar het is een constante pijn en zowel lopen, zitten als liggen gaat eigenlijk gepaard met heel veel pijn. Slapen lukt daarom ook niet. Nu wil ik niet graag de vk voor niets bellen, maar toch maak ik me zorgen( hoewel ik dan denk: het zal wel bandenpijn zijn). Heb ooit nierbekken ontsteking gehad en tsja...je weet nooit. Ik lees ook op internet dat bandenpijn vooral uitstraalt naar je liezen, dat is bij mij niet het geval. Wil ook geen aansteller zijn, kijk normaal niet op van een pijntje......ben trouwens morgen 35 weken zwanger. Toch vk maar bellen voor de zekerheid?

2. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    zou ik wel wel doen

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik zou het ook doen...wil je zeker niet bang maken..maar een vriendin van me had het ook en het bleken bij haar gewoon voorweeen te zijn...gewoon bellen voor de zekerheid..

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou bellen! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat! :)

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou ook voor de zekerheid even bellen. Maar ik had bij Fleur dat ze met haar leuke bewegingen nog wel eens op m'n nieren trapte.. maar dat deed vaak maar na een paar uur nog licht pijn en trok op zich relatief snel weg, als je er al zo lang last van hebt, toch even nakijken, liever een keertje te veel ;)

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    gister vk gebeld en op haar aanraden urine laten checken op urineweginfectie. Zij vond het niet klinken als bandenpijn. Ze had ook het idee dat inderdaad het kindje aan de rechterkant misschien ergens tegenaan duwde. Vandaag naar huisarts geweest en t is geen blaasontsteking. Maar ik stond vanmorgen op en het was al een stuk minder. Zal je altijd zien....loop je een paar dagen krom van de pijn en als je dan eindelijk toch belt, is het de dag erna opeens minder. Voel je je helemaal zo'n aansteller;). Maar bedankt voor de adviezen!!

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

klinkt als nierstuwing.
    als je een poos op je linkerzij ligt moet het al een gedeelte wegtrekken.
    succes, als het inderdaad nierstuwing is, is het zeker geen pretje.

Deel Deze Pagina