Photoshop heeft ook filters, maskers, brushes etc. Via Adobe Exchange kun je legaal (!) die dingen gratis downloaden (maar ook via andere sites). Ik heb, denk ik, wel 1000 verschillende brushes in toch zeker 80 categorien. Zal psp even opzoeken en vergelijken, maar blijf waarschijnlijk toch een ps-fan
Uhh, t zijn wel euro's. En geld maakt zeker niet gelukkig. Maar als je t totaal niet hebt maakt t je wel ongelukkig denk ik.
psp uitgebijder dan photoshop? dat is dus niet zo photoshop is veel uitgebrijder dan psp moet je natuurlijk wel de full versie hebben psp is gewoon een hobbie progje voor mensen die photoshop niet kunnen betalen photoshop is heel lastig onder de knie te krijgen maar als je hem eenmaal door een door kent wil je nooit meer iets anders
Ik zou ook graag die link wel willen. Zou dolgraag foto's leuk willen bewerken voor Yildiz haar site. Ik had Coral ergens gedownload maar die was zo moeilijk dat ik hem er af had gehaald. Dus als iemand een Nederlandse versie weet zou ik die link graag krijgen
wil iemand mij ook die pink pben ? ik hd er een van adobe maar dat was ook maar 30 dagen proef, en tegen die tijd was ik al verslaafd en kon hem helaas niet nog een keer downloaden