Bevalling op snelweg A12 Uitgegeven: 3 oktober 2007 09:11 AMSTERDAM - Op de A12 bij Bodegraven moest de verkeerspolitie woensdagochtend assisteren bij een bevalling. Een 28-jarige vrouw uit Bodegraven was met haar partner op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling, maar kwam niet verder dan de oprit van de snelweg bij de N11. De politie kreeg rond 07.00 uur de melding dat iemand onwel was geworden, en kwam er ter plaatse achter dat het om een bevalling ging. Er werd een ambulance ingezet om de vrouw onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis te brengen. In de ambulance beviel ze van een zoon. De politie kan nog niet zeggen hoe moeder en kind eraan toe zijn.
Was laatst ook al zoiets in het nieuws, in de auto geboren! Mij niet overkomen, niemand die ik ken trouwens. 8)
Ben ik even blij dat ik niet in de drukte woon! Bij mijn vorige zwangerschap was ik uitgerekend op de dag dat er een gondelvaart bij ons in het dorp was.. wij wonen net op de route.. Dus erg druk.. dacht: ah het zal zo'n vaart niet lopen dat ik dan net beval.. Maar ja hoor, eigenwijsje moet net die drukke avond ter wereld komen. En ik maar in de stress, hoe komen we er ooit langs.. hihi