na 4,5 jaar te bevallen zijn van mn 4jarige zoontje Ben ik plots zwanger geworden ) 2008 een gemiste miskraam gehad Maar ik kan me weinig van mn zwangerschappen herrinneren... Bij deze kun je nu al zien dat ik zwanger ben !! En dus een bol klein buikje heb ... Het enigste wat ik ben is heel erg moe .. En lichte krampjes Heb niet egt last van misselijkheid nog gehad maar dat zal rond 6weken wel komen.. Toch ben ik wel heel bang dat ee weer iets gaat gebeuren en het eindigt in een miskraam omdat in mn omgeving veel heb gezien deze tijd... K heb geen innesteling bloeding gehad niks Wel hele zere borsten hihi En lichtelijke hoofdpijnen Mijn testen waren in het begin heel licht heb getest 4dagen voor de nod ... Maar die actiontesten blijven echt licht moet zeggen vind ze niet fijn Duurt egt lang voor ze egt roze worden hihi 23mei mag ik voor mijn eerste echoo Mijn vragen eigenlijk zijn Is het normaler om nu sneller een buikje te krijgen na een zwangerschap??? Ik heb een gezonde zoon op de wereld gebracht is de kans om een miskraam te krijgen evengroot als bijv een vrouw die zijn eerste baby draagt ??? Wanneer klopt het hartje van een baby ?? Dat was het eigenlijk wel ik kan me niet veel herrinneren
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Buikje komt bij tweede zwangerschap eerder omdat de baarmoeder ''herinnerd'' welke kant hij uit moet groeien. Maar in dit stadium is het vast vooral darmen hoor die aan het schuiven zijn. Kans op miskraam na een eerdere miskraam is iets verhoogd (volgens mij 15% versus 10% bij vrouw zonder miskraam, dus dat is minimaal extra). Pas na meerdere miskramen achter elkaar, dus zonder geboorte kindje ertussen, neemt de kans signifcant toe Hartje klopt meestal in week 6, maar lees hier op ZP dat het varieert tussen eind week 5 en week 7. Geniet van je zwangerschap!
Ik heb wel een kerngezonde zoon op De wereld gezet van 5,5 kg Mn zwangerschap verliep op schema alles precies Toen werd ik gauw auto ziek bus ziek Misselijk vooral snachts .. Had het heel warm Bij deze voel ik alleen kramp heb ik het heel koud Niet echt misselijk .. Wel doodmoe Bij mn zoon had ik glazige ogen bij deze niet Mn haar glanste deze ook niet ik was ook overtijd Was eerst 22dec uittgerekend toen 29 En 2jan is hij geboren .. Kerngezond Maar deze zwangerschap heb ik 4,5jaar over gedaan Ligt dan niet aan mij want ja mn vriend Leef gewoonte is beetje slecht Hij werkt teveel strest teveel eet te weinig Te ongezond ook nog eens rookt te veel En is al 34 nu ben ik plots zwanger gewordeb Vol vreeugdeee maak ik me teveel zorgen Mn zoontje is niet van hem .. Mijn miskraam was wel van hem Wegens omstandig heden waren we uit elkaar gegaan na de miskraam ect vandaar ..
Gefeliciteerd! Van wanneer zijn die testen? Bij mij geeft de action wel vrij duidelijke strepen namelijk. Maar dat zal bij iedereen verschillend zijn. Snap je onzekerheid, na een miskraam heb je een licht verhoogde kans op nog een miskraam. Maar bij jou is het al jaren geleden en je hebt een gezonde zoon helaas zit er niets anders op dan afwachten.. Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!
Hey meis Die teste. Waren voor mn nod 9mei moest ik ong worden Begon met testen 4dagen voor mijn nod had ik lichte strepen Heb toen een clearblue tegenaan gegooit was goed Nu zijn zewel donkerder .... Maar stom net omdat ik die testen aan het proberwn ben Heb ik geplast drna moest ik weer maar was doorzichtig Urine dusja .. Denk niet geconcentreerd was dus die was best licht Heb ook nooit gehad gewoon kleurloos urine erna wel weer beetje gelig Ja idd afwachten hihi 27 mei heb ik echo ivm dat me zorgen maak
Ik ben zwanger van mijn eerste. En iemand die ik kan is 2 dagen voor mij uitgerekend en die is zwanger van haar derde en zij heeft al veel sneller een buik dan dat ik dat had. Dat hoor je wel meer omdat je baarmoeder herinnerd word aan de vorige zwangerschap. Daarbij ben ik ook totaal niet misselijk geweest en was ik alleen heel erg moe. En ontzettend pijnlijke borsten Ik twijfelde toen echt of ik wel zwanger was. Omdat iedereen in de omgeving wel misselijk was. Zelfs met de eerste echo geloofde ik nog niet dat ik zwanger was. Dacht dat iedereen mij voor de gek had, maar toen ik na een week weer moest komen voor extra controle begon ik het pas te geloven. Geen 1 zwangerschap is het zelfde en je kunt dus ook niet vergelijken met je vorige zwangerschappen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er toch van te genieten!
aller eerst gefeliciteerd. Buikje is heel normaal! Gaat nu sneller! Miskraam weet ik niet. (wat die action testen betreft, ellendige dinge!!!) hartje klopt vanaf ongeveer 6,5 weken Ik had het zelfde met de action testen, vandaag nogmaals getest, en, dikke streep maar nog lang niet zo roze als de controle streep.. Maar mijn vk zei, ik heb nog nooit gehoord dat iemand een beetje zwanger is! Succe smeid en probeer te genieten
Bij mij werkte de actiontesten perfect en liepen mooi op. Wel bleven ze erg licht. Maar dat heeft niks met een goede of slechte zwangerschap te maken. Ik ben nu voor de 4de keer zwanger (1x eug) maar alle 4 anders en niet te verglijke. De symptomen die je bij je zoon had hoeven nu helemaal niet te komen. Alles is mogelijk. Van die miskraam is ook niet te voorspellen, de een krijgt er 1 en voelt dat aankomen, de ander komt er achter bij de eerste echo dat t mis is. Die kansen hierop zijn moeilijk te voorspellen. En ja je buik groeit wat sneller, in het begin vooral je darmen die aan de kant geschoven worden maar dat doet er niet toe.
Elke zwangerschap is anders. Ik ben nu voor de 5de maal zwanger. 4de was een miskraam met 9 week. Bij de eerste was ik ziek, tot de 20 week smorgens en smiddags spugen. Bij de 2e alleen smorgens en maar een paar x echt spugen en verder misselijk. bij derde 1 x in t eerste trimister gespuugd. bij de vierder niks op de pijnlijke borsten, en moeheid en heel erg duizelig na en nu ook niks op de moeheid en pijnlijke borsten na. ok ben wel super chagarijnig, wat ik bij de anderen ook niet had. en de eerste 3 zijn allemaal jongens, ook groeide mijn buik veel sneller.