Zoals de titel al zegt wat is of wat zijn je lievelingsfilms welke films kan je wel 100x kijken en blijf je nog leuk vinden. Mijn top ... 1. The bodyguard 2. Dreamgirls 3. A star is born 4. Set it off 5. Clueless 6. Annie 7. Belle en het Beest
wat grappig. Ik heb 1, 3 en 4 nooit gezien, maar de rest staat ook in mijn lijst. Verder vind ik dirty dancing en pretty woman ook nog steeds erg leuk om te zien.
Shawshank redemption Notting hill Love actually Hunger games trilogy Harry Potter allemaal Dirty Dancing En verder ben ik een sucker voor zo’n beetje alle soorten romcoms. Dus die kijk ik altijd wel graag, ongeacht of ik ze gezien heb. Zoals how to loose a guy in ten days, sweet home alabama, ten things I hate about you, etc, etc.
Er zijn een paar films die ik echt altijd nog een keer kijk: Jaws (is de film die ik echt het allervaakst heb gezien) Inglorious basterds Love Actually 13 going on 30 Sound of Music Saving private Ryan Full Metal Jacket Lord of the rings trilogie The Hobbit trilogie Once up on a time in Hollywood Like a boss De meeste hiervan heb ik zeker meer dan 10 keer gezien. Soms heb ik echt favoriete stukjes en spoel ik door. Oh jongens, ik mis de bioscoop!
Er zijn maar een paar films die ik heel vaak gezien heb: Love actually en The Green Mile. Love actually gewoon een leuke feel good film en The Green Mile blijft gewoon fantastisch goed. O dan wil ik ook nog Silence of the Lambs noemen. Die heb ik vooral gezien toen ik nog jonger was, maar ik denk dat ik hem nu veel beter zal begrijpen.
Nr. 3 pas een paar maanden geleden voor het eerst gezien en vind hem zo mooi. Heb hem de avond na het 1e keer kijken meteen weer gekeken
Ik kijk eigenlijk nauwelijks films terug, behalve nu met de kinderen. Die ontdekken nu het fantasie genre: harry potter, fantastic beasts, Alice in wonderland/through the looking glass, de Roald Dahl verfilmingen, the hobbit en LOTR... en dan kijken we uiteraard weer mee Pan's Labyrinth vind ik in dit genre ook heel mooi. Ook heel mooi, nog niet voor de kinderen: Life of Pi, the shape of water
Se7en inderdaad een geweldige film samen met the bone collector die kijk ik ook altijd weer (of neem ze op) als ze op tv komen.
Ik heb hem ook onvoorbereid gekeken Ik vind het echt een kippenvel film. Was nooit een Gaga fan maar wauw wat is ze goed en wat kan ze goed acteren. Edit. Je MOET echt ook the bodyguard gaan kijken weet zeker dat je ook daar verliefd op word (en gaat huilen).
Home alone 1 en 2! Ik hou absoluut niet van romantische films oid. Een van mijn favorieten is Die Hard. 12 monkeys.
Met stip op 1: the notebook Notting Hill De Twilight film De hungergames trilogie Harry Potter En de titanic heb ik ook vele malen gezien.