In m'n album staat een foto van Steven (net geboren) met een mutje op. Deze mutjes incl borduren van naam verkoop ik. Ik heb creme, rose, en blauwe mutjes. Kleur garen van alles;ik heb, harde en zachte kleuren. Naam kan niet meer als 7 letters totaal. Ik heb maatje 38 en 42. maat 42 vanaf +- 4 maanden. Incl mutsje, verzendkosten, en borduren 7.00 per stuk. Graag pb als je belangstelling hebt.
Heej mensi.... Wat een schattig mutsje!En ook helemaal niet duur! Als het zover is, dan hoor je nog van me!
Heeeeeeeeeel leuk! Ook om cadeau te geven! Ken momenteel niemand in mijn omgeving die zwanger is (gelukkig ), maar het idee is heel leuk. Liefs Mirre
Mss dat ik er wel eentje ga bestellen voor de aankomende baby, maar daarvoor moeten we eerst het geslacht weten
Haha, of je neemt een blauwe met je bedachte jongensnaam en roze met de meisjesnaam Zit je altijd goed Racebabe
Ze zijn echt heeeeeeeeeeeel leuk! Ik heb er zelf ook 1 van Mensi, een creme, met roze letters. Iman heeft m heeeeel vaak opgehad!
Ik heb intressen! Moet wel ff afwachten tot de volgende week Woensdag, dan weten we als de beeb het toe laat het geslacht!
Mutsje maat 42 kan zeker tot 10 a 11 maand gedragen worden, Steven is nu bijna 9 mnd en hij past perfect, ze rekken nl erg mee. Mutsje maat 38 heeft hij opgehad tot 4 maand ongeveer. Bedankt allemaal voor jullie interresse, ik heb al 10 aanmeldingen
Mensi, ik heb de mutsjes vandaag ontvangen. Ze zijn prachtig, hartelijk dank! Ik zal binnenkort een foto maken van Daan met de door jou gemaakte mutsjes. Groetjes, Wendy
Ik zal het nog eens met m'n vriend bespreken, maar als hij het ok vind, mag je van mij ook vlug een pb'tje verwachten hoor.