Hi, Dit heb ik nog in de kast staan, maar niet meer nodig. De Nutrilon nr. 1 hadden we staan als reserve voor het geval er iets mis zou gaan met de gekolfde melk, maar hebben we nooit hoeven gebruiken, zit dus nog helemaal dicht. Is houdbaar tot maart 2011. De nutriton zit uiteraard ook nog dicht is houdbaar tot december volgend jaar. Ik hoef er niets voor te hebben, bij verzenden zijn de kosten uiteraard voor de ontvanger (maar dat loont ook wel, want we hebben er ongeveer 20,50 voor betaald). Afhalen mag ook. groetjes, Snoopy
De Nutrilon nr. 1 is weg! Heb dus nog wel een pak nutriton staan, maar dat is niet de moeite om op te sturen, dus als iemand in de buurt woont die het nog kan gebruiken?
Ik zou het terugbrengen meis en er iets anders voor in de plaats terugnemen. Gewoon even uitleggen, met Nutriton doen ze niet zo moeilijk!
Ik heb er geen bon meer van en het is denk ik 4 weken geleden dat ik 't heb gekocht, neem aan dat ze 'm dan niet meer terugnemen toch? Zou het eigenlijk ook een beetje raar vinden.
In mijn winkel [kruidvat] doen wij er niet moelijk om hoor, we geven dan alleen geen geld terug maar verrekenen het met andere boodschapjes.
Dan ga ik het de volgende keer als ik er ben (Etos in dit geval ) het wel even proberen! Goede service!
mijn vriend had ook een keer een verkeerde voeding meegenomen. ik had omneo nodig, maar hij had iets anders meegenomen. hij gooit de bonnetjes gelijk weg, maar kon het zo terugbrengen bij de etos en heb ik ook pas na een paar weken gedaan...