Als je een eind gaat wandelen en de kleine ligt een poosje in de wandelwagenbak, gebruik je dan een lakentje/ dekentje of wat anders? Gebruik je dan gewoon de laken van de ledikant of wieg formaat?
Ik heb een dekbedje in de kinderwagenbak. En die laat ik er in als ik ga wandelen. Onder het dekbedje een lakentje van wiegformaat. En ik heb een bugaboo dus rits de boel ook dicht. Zit een dekje op of hoe je het ook noemt :S
of een wikkeldeken van lodger, erg handig had ik ook bij mijn eigen kindweren. Of een dekentje (of zelfs 2 bij erge kou) + lakentje en dekje. Geen dekbedje omdat ik ze er ook n laat slapen als we weer thuis zijn en ze nog slapen.
Heb nu de kinderwagen "opgemaakt" met een laken en dekentje op wiegformaat. Heb ook een Koeka maxicosi voetenzak die prima in de wiegbak past. En nu afwachten wanneer hij geboren gaat worden zodat ik weer wat lekker werkt .
Wij kregen bij de kinderwagen van de maxi cosi een soort fleecedeken erbij, deze gebruik ik om in te stoppen. Heb er bij de prenatal nog eentje bijgehaald om extra te hebben
Hier ligt een lekker dekbedje in de bugaboo onder het wiegdekje, straks in de zomer een lief koeka dekentje met lakentje of alleen laken of niks. Dekbedje is met deze kou toch echt heel lekker. Vraag me af of je dat nog kan kopen tegenwoordig in wiegformaat,mag natuurlijk eigenlijk stiekem niet.?
Ik heb een katoenen wikkeldeken van Red Castle en voor als het fris is een katoenen wiegdeken van Meyco om er extra overheen te doen.
Wij gebruikte gewoon een dekentje met laken op wiegformaat, maaar toen was het ook warmer als nu, maar denk dat ik nu ook gewoon dekentje met lakentje zou gebruiken, alleen dan misschien 2 dekentjes en het dekje er overheen
Mijn schoonouders hadden nog een dekbedje voor in een wieg. Heb gevraagd of ik die mag gebruiken voor in de wandelwagen. Kennis van ons was hier laatst, had ook dekbedje (met hoes erom heen) in de wandelwagenbak liggen. Onze word geboren eind aug., dus dan zit je al snel met de herfst. Mocht het nog te warm zijn, dan gebruik ik een fleecedeken met laken o.i.d. en kleine natuurlijk goed aangekleed!
Ik heb een katoenen wiegendekentje van koeka voor in de kinderwagen. Maar wel met het idee dat het straks beter weer is (beval eind april) maar als het weer zo blijft als nu moet ik misschien toch een extra dekentje aanschaffen.....
in de kinderwagenbak had ik een lakentje met dekentje voor mijn dochtertje. ik gebruikte gewoon de wieglakentjes en wiegdekentjes. Ook de wieghoeslakentjes gebruikte ik voor om het matrasje in de kinderwagenbak. in de maxicosi in de auto gebruik ik alleen een dekentje. Als het heel koud is 2 dekentjes, dat zijn ook nog wiegdekentjes.
In plaats van wieglaken gebruik een een hydrofiel als lakentje omdat onze kinderwagenbak toch wel klein is. Verder gebruik ik een dubbelgevouwen wiegdeken en dekje.