Lakentje/ dekentje in kinderwagenbak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sara1988, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Als je een eind gaat wandelen en de kleine ligt een poosje in de wandelwagenbak, gebruik je dan een lakentje/ dekentje of wat anders?
    Gebruik je dan gewoon de laken van de ledikant of wieg formaat?

2. rums

rums Niet meer actief

Ik heb een dekbedje in de kinderwagenbak. En die laat ik er in als ik ga wandelen. Onder het dekbedje een lakentje van wiegformaat.
    En ik heb een bugaboo dus rits de boel ook dicht. Zit een dekje op of hoe je het ook noemt :S

3. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier altijd wikkeldekens gebruikt en soms 2 haha!

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben een wikkeldeken van lodger heel handig.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

of een wikkeldeken van lodger, erg handig had ik ook bij mijn eigen kindweren. Of een dekentje (of zelfs 2 bij erge kou) + lakentje en dekje. Geen dekbedje omdat ik ze er ook n laat slapen als we weer thuis zijn en ze nog slapen.

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Heb nu de kinderwagen "opgemaakt" met een laken en dekentje op wiegformaat.
    Heb ook een Koeka maxicosi voetenzak die prima in de wiegbak past.

En nu afwachten wanneer hij geboren gaat worden zodat ik weer wat lekker werkt :).

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Een lakentje en dekentje en als het heel koud was in de wikkeldoek..

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Wij kregen bij de kinderwagen van de maxi cosi een soort fleecedeken erbij, deze gebruik ik om in te stoppen. Heb er bij de prenatal nog eentje bijgehaald om extra te hebben

9. MLkids

MLkids Niet meer actief

Ik doe de lodger bunker in de kinderwagenbak. Heerlijk groot, lekker warm!

10. Desiderie

Desiderie Lid

31 dec 2012
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier ligt een lekker dekbedje in de bugaboo onder het wiegdekje, straks in de zomer een lief koeka dekentje met lakentje of alleen laken of niks. Dekbedje is met deze kou toch echt heel lekker. Vraag me af of je dat nog kan kopen tegenwoordig in wiegformaat,mag natuurlijk eigenlijk stiekem niet.?

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb een katoenen wikkeldeken van Red Castle en voor als het fris is een katoenen wiegdeken van Meyco om er extra overheen te doen.

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wij gebruikte gewoon een dekentje met laken op wiegformaat,
    maaar toen was het ook warmer als nu,
    maar denk dat ik nu ook gewoon dekentje met lakentje zou gebruiken, alleen dan misschien 2 dekentjes en het dekje er overheen

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Mijn schoonouders hadden nog een dekbedje voor in een wieg. Heb gevraagd of ik die mag gebruiken voor in de wandelwagen. Kennis van ons was hier laatst, had ook dekbedje (met hoes erom heen) in de wandelwagenbak liggen. Onze word geboren eind aug., dus dan zit je al snel met de herfst. Mocht het nog te warm zijn, dan gebruik ik een fleecedeken met laken o.i.d. en kleine natuurlijk goed aangekleed!

14. elcie

elcie Lid

7 feb 2013
    94
    0
    0
    Ik heb een katoenen wiegendekentje van koeka voor in de kinderwagen. Maar wel met het idee dat het straks beter weer is (beval eind april) maar als het weer zo blijft als nu moet ik misschien toch een extra dekentje aanschaffen.....

15. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de kinderwagenbak had ik een lakentje met dekentje voor mijn dochtertje. ik gebruikte gewoon de wieglakentjes en wiegdekentjes. Ook de wieghoeslakentjes gebruikte ik voor om het matrasje in de kinderwagenbak.
    in de maxicosi in de auto gebruik ik alleen een dekentje. Als het heel koud is 2 dekentjes, dat zijn ook nog wiegdekentjes.

16. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    In plaats van wieglaken gebruik een een hydrofiel als lakentje omdat onze kinderwagenbak toch wel klein is. Verder gebruik ik een dubbelgevouwen wiegdeken en dekje.

Deel Deze Pagina