ja ofniej ik had t met mn pakketje die ineens als geanuleerd stond :S hihi .. maar die is nu onderweg ben benieuwd .. succes met je (voor je kindje ) skipak !
Een pakketje van MP. Zou vorige week Woensdag zijn afgeleverd bij mijn buren, maar diegene die mijn pakjes meestal aanneemt was niet thuis. Geen briefje in de bus gehad, dus ik kijk op TrackTrace en zie dat hij afgeleverd is bij de buren. Ik iedereen af in mijn flat (30 woningen) en niemand die iets wist. Ik gister TNT bellen; Mevr, hij ligt bij buren op Nr 424, 1 portiek verder. Ik gister heel de straat af gelopen, maar het laatste nr in mijn straat is 402. Ik weer TNT bellen; Ja mevr, eigen schuld want u had het dan aangetekend moeten verzenden! Dus ik was nogal overdonderd en hang op. Zegt mijn collega; ECHTNIET! Dus die heeft gebeld, en ze gaan nu een onderzoek instellen, de bezorger aanspreken en proberen binnen 8 werkdagen mijn pakketje opnieuw te bezorgen. Anders ben ik het gewoon echt kwijt...
Ooooh dat is balen zeg! Hoop dat het toch nog boven water komt. het is anders zo sneu geld.... Wat een eikels ook bij de TNT. Moet je gewoon een officiële klacht indienen. Over het pakketje wat kwijt is en de manier waarop ze je behandelen...
Heeft mijn collega namens mij gedaan. Ik was zo ontzettend boos dat ik spontaan begon te huilen! Nu ga ik morgen even langs nr 224 en 242 in de hoop dat hij het huisnummer verkeerd heeft genoteerd. En wisten jullie dat TNT officieel nieteens pakjes aan de buren mag afleveren!! Dat vertelden ze aan de telefoon. Volgende keer laat ik noteren; Niet aan de buren afleveren. Dan weet ik iig zeker dat ik het gewoon bij het postpunt kan afhalen!
Nou ik heb het eindelijk binnen! Totaal verkeerd huisnummer dan wat mij is doorgegeven maargoed! Volgende keer laat ik er echt opzetten dat het niet bij de buren mag of ik laat t op me werk afleveren