ja ik vraag het maar ff want weet het echt niet. ik heb een pakje gehad via selectvracht en nu blijkt dat ik de verkeerde onderdelen heb besteld (tja blond) en dus wil ik het weer retour zenden. heb een mail gestuurt naar het desbetrefde bedrijf waar ik besteld had en mocht het in orginele verpakking gewoon retour sturen en dan zou alles verrekend worden. nu komt het ben vergeten te vragen hoe hij retour moet. als ik bijvoorbeeld naar tnt ga moet ik dan geen 6,75 pakketkosten betalen? het bedrijf waar ik besteld had vertelde me wel aan de telefoon dat ik de verzendkosten niet terug ontvang op me rekening maar dat lijkt me wel normaal want het is niet hun fout. als ik echter nog maals 6.75 moet betalen kan ik het beter houden want totaal bedrag wat ik heb betaald inc verzendkosten zijn bijna 12 euro. ik heb al gekeken op de site van selectvracht en daar staat wel van alles over pakketje ophalen maar kan nergens een afspraak maken en de prijzen zien? iemand hier verstand van heb nog nooit eerder iets terug gestuurt vandaar dat ik het echt niet weet
Volgens mij moet je met het bedrijf waarvan je de spulletjes hebt besteld een afspraak maken. Zij sturen dan selekt vracht naar jou toe om het pakketje op te halen. Tenminste, zo gaat het wel altijd bij wehkamp en otto enzo. Succes!
volgens mij is het, omdat t je eigen schuld is, voor je eigen rekening..en inderdaad in dat geval kost het je nogmaals 6,20 aan verzendkosten...
heb even gekeken oo de site van drogisterij.net waar de onderdelen voor me kolf heb gekocht maar daar staat verder ook niet veel op. het restant bedrag na hun aftrek van verzenkosten zou iets van 8 euro zijn en nog wel de moeite waard om dit te verennen met het juiste artikel. als ik echter nog 6.75 moet betalen aan verzendkosten baal ik wel want heb dan nog maar iets meer dan 1 euro over . denk dat ik het dan nog beter op mp kan zetten verdien ik misschien nog wat geld terug had nodig een borstschelp van medela en heb besteld de borstschild connector helaas. snap niet dat ik die fout heb gemaakt zou el haast hebben gehad. nou ja heb dan denk gewoon pech . bel maandag even met selectvracht of het me echt geld gaat kosten. anders ben ik 12 euro kwijt. jammer thanks voor de antwoorden
Zou het niet gewoon retour afzender kunnen? Net zoals bij postorder bedrijven etc? Is dit het bedrijf? Medela Benelux BV. Antwoordnummer 10568 Postcode 5200 WB s-Hertogenbosch Dan kost het je helemaal niets, antwoordnummer is gratis
heb even gekeken en het is een gewoon adres. op het doosje staat afzender met adres retour met adres aan met adres het is dus kant en klaar om retour te kunnen enmoet maar tot morgen wachten kan ik ff bellen.
Moet het naar Drogisterij.net gestuurd worden? Verzenden van uw retour Wij kunnen uw retourzending in behandeling nemen na opgaaf van gegronde redenen. Voor een snelle en correcte afwikkeling verzoeken wij deze pagina uit te printen, volledig in te vullen en samen met de factuur en met uw retour(en) in een stevige verpakking te sturen aan: Drogisterij.Net BV Antwoordnummer: 2300 3250 WB Stellendam Plak je er gewoon een etiket overheen, scheelt je weer verzendkosten
Staat dat niet ergens erbij? Bij bv neckermann staat erbij hoe je retour moet zenden en tot nog toe heeft me dat nog nooit iets gekost.