Hallo meiden Ik ben op zoek voor mijn online winkeltje naar babykleding in de maat 56 tm 86. Heb onder andere interesse in merkkleding zoals mexx, esprit, H&M S.oliver, maar ook Disney en Hello Kitty. Wil jij graag nog wat kleertjes kwijt en heb je bijvoorbeeld de tijd of de zin niet om het bijvoorbeeld allemaal op marktplaats te zetten en mag het voor een zacht prijsje weg. Dan hoor ik het graag van jullie.
Kijk eens bij mij, misschien is er wat tussen? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Wat versta je onder 'zacht prijsje'?
hoi, ik heb ook babykleertjes op marktplaats staan misschien is dit wat voor je? Marktplaats.nl > leuk setje met overslaglongsleeve - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50
hai ik heb heel veel kleding liggen van h&m voor een meisje. wat zoek je precies van kledingstukken? en wat wil je ervoor geven p.s groetjes
Marktplaats.nl > Setje Aristokatten maat 68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Een setje van de aristokatten, 2x gedragen en in prima staat. Misschien zit er tussen mijn andere advertenties nog iets?
Ik heb ook een heleboel en wil het best kwijt. Ik ga ermee op de rommelmarkt staan maar jij mag het ook overnemen. PB maar als je belangstelling hebt