Voor de belgen onder ons, is het wat? Ik kan op internet niet veel info vinden. We willen misschien een midweek daarheen voor weinig. In een bungalow. Dus ben benieuwd naar ervaringen. Moet erbij zeggen dat wij erg houden van center parks en bijv weerterbergen.
Wij zijn er ook geweest, en gaan nooit meer terug! Huisjes waren heel vies, service slecht! Je kunt beter naar centerparcs gaan (vind ik)
Wij zijn ook pas geweest. Wij vonden het erg leuk en voor herhaling vatbaar. Het huisje was niet heel geweldig en stonk helaas naar sigarettenrook. Maar na een dag luchten konden we er prima verblijven, bovendien waren we meer buiten dan binnen. leuk zwembad en andere activiteiten. Het is maar net welke eisen je hebt. Wij zijn bijvoorbeeld ook steeds uit het park gegaan en hebben kleine dorpjes eromheen bezocht.erg leuk.....en lekker rustig.
Kempense Meren ben ik een aantal jaren geleden geweest. Vooraf (had net geboekt) allemaal horrorverhalen over smerige huisjes op internet, maar eenmaal aangekomen: nog nooit zo'n schoon huisje gehad! Center Parcs heeft een mooier zwembad en leuker vermaak (vond ik), maar het kan er prima mee door hoor! Het buffetrestaurant vond ik trouwens niets. In Mol zat een tentje waar je heel goed (en niet duur) kon eten, maar ben de naam kwijt ... Oh, Weerterbergen zeg je? Nou, daar kun je het denk ik wel mee vergelijken! Alleen zijn de huisjes in Weerterbergen om depri van te worden zo donker van binnen, dat was in Sunparks echt veel beter!
Wij zijn daar vorig jaar heen geweest. Op zich leuk park, leuke evenementen hal en zwembad maar het huisje was erg vies. Kort nadat we onze spullen in t huisje gezet hadden waren boodschappen gaan doen in Mol en GELUKKIG had ik ook schoonmaakdoekjes gekocht want tijdens het verkennen van het huisje kwamen we echt veel viezigheid tegen zoals spinnenrag, schimmel, vetspetters in de keuken wat niet schoongemaakt was enzo. Die kleine van mij kon net kruipen en heb eerst zelf de vloer moeten dwijlen. Ook was het inventaris niet goed. Koelkast sloot niet goed en moest ik de snijbonen met iets snijden wat zo bot was, dat ik het geen mes meer kon noemen. Ik had al de klachten opgeschreven maar nooit excuses gehad en dat vond ik niet netjes. We waren gelukkig veel naar buiten en dat was wel leuk. We waren naar de dierentuin in Lommel en daar mogen ook honden naar binnen. Maar ik zou niet meer naar dat park willen gaan. Wil me wel lekker voelen in het huisje waar we verblijven.
Wij zijn afgelopen juni in dit park geweest. De 1e en de laatste keer. Het huisje was een drama. Er ontbrak een spijl in het kinderledikant, met als gevolg dat mijn dochter haar bed uit kon!! De badkamers en wc's waren erg smoezelig. Net als koelkast. Huisje stonk naar open haard. Vies zeil op de vloer. Zwembad en speelhal oke. Wel erg benauwd. Buffet restaurant was DRAMA!!