ik ben benieuwd hoe jullie dat doen met jullie kindjes; voeden op verzoek of via een voedingsschema. vaak als ik ons meisje wakker maak voor voeding is ze of moeilijk wakker te krijgen of drinkt heel weinig. als ik voeding geef op verzoek kan het zo zijn dat ze de ene keer pas na 6 uur honger heeft en de andere keer na 2 a 3 uur, hoe doen jullie dat. ps. het gaat om flesvoeding en ons kleintje is bijna 3wkn oud
`Wij deden het altijd op vraag. Jij eet ook neit als je geen honger hebt toch???? Dus hier de beslissing genomen om Lucas te laten bepalen wanneer hij honger had en dan dus eten te geven.Doen we nu nog steeds zo en zit nu 3 maal per dag mee te eten met ons met nog 2 melkvoedingen in papversie.Gene flessen meer hier. zo ook het slapen gedaan.Niet wakker gemaakt en hem laten bepalen hoe en wat.Sliep met 11 weken elke nacht door en na het 12w sprongetje op 5 flessen vna 150cc gekomen.
Op verzoek gevoed omdat mijn meisje gewoon moeite had om op gezette tijden de flessen leeg te drinken. Gewoon gezorgd dus dat ze aan de aanbevolen hoeveelheid melk per dag kwam door veel kleine beetjes te geven en heb haar nog nooit wakker gemaakt voor de voeding. Ze sliep dan ook meteen na de geboorte al hele nachten door.
ik deed het ook op verzoek , de jongste had in de kraamweek een beetje moeite met de regels om de zoveel tijd n flesje hij teerde dan nog op de vorige voeding en was n hoop gemiep om die fles dan leeg te krijgen dus van de kinderarts mochten we proberen op verzoek te voeden maar er dan max 4 uur tussen te laten . en soms kwam het dan wel zo uit dat hij op het schoolplein zn fles kreeg nam ook gewoon n flesje mee als ik weg ging . Op een gegeven moment kwam er ook regelmaat in dat was heerlijk