Dat heb ik nu met water, mevrouw kijkt me aan of ik gif geef! En dan drinkt ze gewoon de hele dag niets. Ja dan maar diksap. En soms pakjes voor onderweg Meestal roosvicee 50/50 of capri sonne daar is ze helemaal weg van. Ik let er wel op wat er in zit.
is dat niet het ph gehalte. Hoe hoger hoe minder zuur ofzo... schrik er wel van eerlijk gezegd... hier krijgt ze af en toe een pakje. Meestal gewoon een beker. Toevallig heeft mijn moeder een pak pakjes gehaald vandaag dus die krijgt ze morgen mee naar de psz. Zal ze blij mee zijn.
mijn zoontje drinkt trouwens alleen melk. Maar zo te lezen zou dat dan te weinig zijn op een dag? Water wil hij niet... misschien dat ik hem een thee ga geven om te proberen dan... we zijn nog maar net over van borstvoeding op flesvoeding dus ik vind het nog aardig wennen allemaal.
Op die leeftijd kwam er hier ook nog niet veel anders dan melk binnen hoor. Bood het wel aan, maar meer dan 5 slokken kwam ze toen echt nog niet.
gonnie ik bedoel omdat ik hier lees dat jonge kindjes ook diksap krijgen met 7 maanden... persoonlijk vind ik hem daar nog te jong voor maar thee ga ik wel eens proberen.
ik geef altijd water na sap en fruit...maaja hier nog steeds 1 puntje tand dat door is...dus wat dat betreft maar ik geef het soms bij een koekje...voor de lekker...hij dirntk in de ochtend thee, en voor de rest water en avond nog 1 flesje melk van 100....dus tja waarom... ik word langzamer hand gek van diksap, meeste is een smaakcombi met appel, en dat is zo zuur gaan mn bekers van stinken ohja en hij vind dat pakjeshouder (met handvaten van bert en ernie) dus helemaal geweldig...