Ik wil graag een spiegelreflex, maar aangezien ons budget dat niet toelaat, wil ik een goedkopere digitale camera. Heeft iemand tips? Mijn eisen: Miniaal 10 - 12 mega pixels. Maximaal 200 euro (hoe goedkoper hoe beter!) Niet te ingewikkeld met instellen etc... En hij moet gewoon erg mooie foto's maken natuurlijk. Wie weet welke heel goed is???????
Nikon Coolpix S220 is een fijne 10 megapixel camera. Ook de compact cameras van Olympus zijn goed, mooie lens en vaak schokbestendig.
Ik heb de Canon Powershot SX 200 IS Echt een super ding, mooie foto's, mooie filmpjes. Ik ben echt een zeur wat camera's/foto's betreft maar dit ding is echt super!!
Ik heb de casio exilim EX H-10 zie hier de site: Digitale camera's CASIO EXILIM Hi-Zoom EX-H10 - deze camera is wel ietsje duurder, maar echt een super mooie camera waar je hele mooie foto's mee maakt.. succes met zoeken!
ik heb een panasonic lumix erg fijne camera en ze zijn er in verschilende prijsklasse's volgens mij heeft media markt of saturn er deze week een in de aanbieding
Mijne is wel een stukje duurder, ik wilde eigenlijk ook een spiegelreflex maar het zat er niet in toen. Ik heb een Sony, maar de mijne is dus 500 euro en al een paar jaartjes oud. Ik zou je wel Sony aanbevelen als merk- die hebben ook veel goedkopere goede toestellen. Het punt is de lens, die zijn bij Sony van Carl Zeiss (ik denk ik alle gevallen, maar dat weet ik niet zeker), vind ik qua lens superieur.
ben ik weer even een panasonic heeft een leica lens en leica lenzen staan in de markt heel goed aangeschreven succes met je camera kopen