pakjes melk mee in vliegtuig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door johanne, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Wij zijn laatst ook gaan vliegen met onze meid van 21 maanden naar Aruba. We vlogen met Arke. Ze mocht zelf bagage meenemen tot 10 kilo en de buggy apart. En ik had voor haar een extra rolkoffertje met haar knuffels en cadeautjes in. En mijn man en ik gewoon onze eigen handbagage. Ze deden helemaal niet moeilijk. En ook niet over haar voeding. Ik had ook van die kant en klare melk en pyjama papjes en fruit hapjes mee. Als het om de kleintjes gaat doen ze echt niet moeilijk. Bij ons vroegen ze helemaal niet naar haar vloeibare voeding.

En idd als ouders rustig blijven. We hebben een vlucht van ruim 11 uur overleefd en plus ook met een overstap. Succes en heel veel plezier!!!

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Als je het wilt weten kun je beter Douane Schiphol bellen want die gaan erover.

Indien u twijfelt of u bepaalde goederen mag meenemen, dan kunt u ook bellen met: 0900 01 41, EUR 0.40 p.m

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Inderdaad, wij hebben nog nooit problemen gehad. Vliegen veel in Europa, maar ook Noord Amerika en Azië. Zolang ze een baby zien interesseert het ze niet. Wij hebben ook toen mijn zoontje al een stuk ouder was steeds sojamelk voor hem mee kunnen nemen, als we zeiden dat hij allergieën had.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De beste tip die er is

Verdeel alles over de koffers die je meeneemt.
    In koffer 1 een beetje voor je partner voor jezelf en de kleine
    En zo ook voor de andere koffer(S)
    Ook zou ik ors meenemen en die verdelen over je bagage.

5. Hoeft geen verrassing te zijn hoor ;) ze moeten er een speciaal label bijplakken dat hij bij de gate eruit moet. Kwamen wij op de terugweg achter :)

Over eten: wij hebben echt vanalles meegenomen in de handbagage ;) pakjes, van die knijpfruit dingen etc. Nergens problemen mee gehad :)

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Kun je zo'n label bij het inchecken vragen? Ik heb er namelijk nooit van gehoord en de grondstewardessen hebben er ook nooit naar gevraagd dus ben erg benieuwd!

7. Bij KLM hebben we op de terugweg er specifiek om gevraagd en toen deed die man er een speciaal label... weet niet meer hoe het heette, iets in het Engels... ik geloof "deliver at the gate" ofzo :)

Deel Deze Pagina