Wij zijn laatst ook gaan vliegen met onze meid van 21 maanden naar Aruba. We vlogen met Arke. Ze mocht zelf bagage meenemen tot 10 kilo en de buggy apart. En ik had voor haar een extra rolkoffertje met haar knuffels en cadeautjes in. En mijn man en ik gewoon onze eigen handbagage. Ze deden helemaal niet moeilijk. En ook niet over haar voeding. Ik had ook van die kant en klare melk en pyjama papjes en fruit hapjes mee. Als het om de kleintjes gaat doen ze echt niet moeilijk. Bij ons vroegen ze helemaal niet naar haar vloeibare voeding. En idd als ouders rustig blijven. We hebben een vlucht van ruim 11 uur overleefd en plus ook met een overstap. Succes en heel veel plezier!!!
Als je het wilt weten kun je beter Douane Schiphol bellen want die gaan erover. Indien u twijfelt of u bepaalde goederen mag meenemen, dan kunt u ook bellen met: 0900 01 41, EUR 0.40 p.m
Inderdaad, wij hebben nog nooit problemen gehad. Vliegen veel in Europa, maar ook Noord Amerika en Azië. Zolang ze een baby zien interesseert het ze niet. Wij hebben ook toen mijn zoontje al een stuk ouder was steeds sojamelk voor hem mee kunnen nemen, als we zeiden dat hij allergieën had.
De beste tip die er is Verdeel alles over de koffers die je meeneemt. In koffer 1 een beetje voor je partner voor jezelf en de kleine En zo ook voor de andere koffer(S) Ook zou ik ors meenemen en die verdelen over je bagage.
Hoeft geen verrassing te zijn hoor ze moeten er een speciaal label bijplakken dat hij bij de gate eruit moet. Kwamen wij op de terugweg achter Over eten: wij hebben echt vanalles meegenomen in de handbagage pakjes, van die knijpfruit dingen etc. Nergens problemen mee gehad
Kun je zo'n label bij het inchecken vragen? Ik heb er namelijk nooit van gehoord en de grondstewardessen hebben er ook nooit naar gevraagd dus ben erg benieuwd!
Bij KLM hebben we op de terugweg er specifiek om gevraagd en toen deed die man er een speciaal label... weet niet meer hoe het heette, iets in het Engels... ik geloof "deliver at the gate" ofzo