Heeft iemand hier daar een bedje besteld? Ik wil bij hun een co sleeper bestellen maar de site ziet er nou niet gelijk "betrouwbaar" uit. Iemand? Alvast bedankt!
Hahaha ik zie dat jouw dochter ook E.den heet Das wel heel toevallig! We kennen elkaar van de nub en skull topic
Ik heb bij hun een co-sleeper gekocht en ik moet zeggen dat ik het een superding vind. Erg fijn dat het bedje net even iets groter is dan een gemiddelde wieg, alleen goed kijken bij het kopen van hoeslakentjes! Stevig bedje en makkelijk om te zetten van wieg naar co-sleeper. Wij balen ervan dat het nu echt niet meer past, want ik vond het ideaal. Vooral na mijn ks en nachtvoedingen. Een aanrader! En niet zo duur als de meeste co-sleepers.
Ik heb besteld. Eerst heen en weer gemaild ivm het passenop ons bed. Heel keurig gereageerd door hen en bed was er snel! Wel zou de zomer drukker zijn qua bestellingen en vakantie. Bedje ziet er goed uit, maar nog niet getest
Ik heb ook bij dit bedrijf onze co-sleeper gekocht. Al de volgende dag in huis! Prima verpakt. Ik had gekozen voor de complete set (incl. 2 hoeslakens). Ziet er prima en degelijk uit. Ik kan niet wachten om 'm te gaan gebruiken.
Nadat ik 'm besteld én betaald had (Ideal) kreeg ik een bevestigingsmail. En vrijwel direct, dezelfde dag, een mail met daarin het bericht dat mijn bestelling was bezorgd aan PostNL. En de volgende dag werd mijn bestelling al geleverd. Dus echt supersnel!!
Dat is inderdaad snel! Ik heb nog niets gehad. Heb hem vrijdag besteld. Ben benieuwd wanneer ik mail krijg. Ik denk morgen.