Op zoek naar Nijntje geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nicky1973, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wie kan mij helpen? Voor de eerste hadden wij het familie-geboortekaartje (met 1 kindje) en nu krijgen wij een tweede kindje en zijn op zoek naar dit kaartje. Ik heb het eindelijk gevonden op een verzamelsite voor konijnen, maar ben dus dringend op zoek naar een drukker in Rotterdam e.o. die deze kaartjes heeft.
    Kan iemand mij helpen?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Is dit ook echt een geboortekaartje of een afbeelding di eje zou willen gebruiken. Ik weet dat mijn zus een kaartje had bij de eerste van david de kabouter. Bij de 2e had ze hetzelfde kaartje willen hebben maar dan met een extra kabouter naast het wiegje ipv david en zijn vrouw alleen. Dit kaartje bestond niet terwijl het plaatje wel in een voorleesboek stond. Zij hebebn toen schriftelijk toestemming moeten vragen aan de illustrator om dit plaatje te mogen gebruiken. Verdre geen problemen gehad mocht gewoon maargoed....dat is helaa szo met bekenden tekeningen.

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dit is een bestaand kaartje, want wij hebben de kaart met drie nijntjes al gebruikt een paar jaar geleden, hij is verkrijgbaar tot maximaal vijf nijntjes.
    Bedankt voor jouw reactie.

Deel Deze Pagina