Hmmmm erg irritant Ik heb er gelukkig geen last van Maar mijn moeder .... haar buren hebben vaak geen zin om van boven te komen omdat ze toch wel weten dat ze het pakketje aan pakt voor hun ( met het smoesje ik hoor de bel niet boven ) Een keer is niet erg ... maar als je buurvrouw ( die niet werkt ) gewoon thuis is en te LUI is om de deur open te doen ... dat is wel erg !!! Idd gewoon aangeven aan de buurvrouw en anders niet meer aannemen na een tijdje is dat bekend en bellen ze ook niet meer aan !!
Ik neem alleen pakketjes aan van de buurvrouw aan de linkerkant van ons (is al een oudere vrouw, en ze neemt ook wel pakketjes van ons aan)...de rest zoekt het maar lekker uit! die neem ik niet aan!
Visite spreek ik altijd af tussen haar slaapjes door, wanneer ze wakker is. Iedereen weet dat ik het totaal niet op prijs stel wanneer ik "spontaan" bezoek krijg. Nogmaals; ik heb ook niet de meest subtiele bel. Zelfs als ik lig te slapen en de bel gaat schrik ik me suf.
Je hoeft ze niet aan te nemen. Dan komen ze maar terug, of ze halen ze op bij het postkantoor. 16 pakjes per week, is een beetje veel.
gewoon zeggen tegen de post bode dat je het niet meer wilt dat hij bij jou de pakketjes komt afleveren en dan heb jij geen problemen meer zeg laat ze die pakketjes zelf maar lekker ophalen bij tnt kantoor hoor hun bestellen zoveel
Soms geef ik aan dat ze 's avonds moeten bezorgen en dan brengen ze het toch overdag...Zo irritant. Kun je niet een briefje op jouw deur plakken dat je geen pakje aan neemt. Dan gaan ze naar een andere buur. Je kan namelijk bij je bestelling niet altijd aan geven of het wel of niet bij de buren gebracht mag worden. Persoonlijk neem ik altijd wel pakjes aan. Ach kleine moeite. Heb er soms ook wel 3 op een dag. Stoor me er niet zo aan.
Ja, dat heeft dat grote postorderbedrijf met de beginletter W hier ook weleens gedaan. Daar heb ik toen gelijk een klacht over ingediend en ook gezegd dat ik die extra euro terug wilde hebben, kom nou!
ik zou gewoon een briefje op de brievenbus plakken met koeienletters IK NEEM GEEN PAKKETTEN AAN VOOR NR 17 (nr 17 was het toch?) kijken of de buurvrouw en de TNT dan nog zo hardleers zijn
Als de kinderen er wakker van worden lijkt het me lastig...en dan zou ik er ook een schurft hekel aan krijgen denk ik idd. Wij nemen het, als we de bel horen, gewoon aan voor de buren en de buren doen dat ook voor ons. Vind het wel prettig, zeker wanneer je weet dat er iets komen zal, maar niet weet wanneer. Er zijn hier zelfs buren die een briefje op de deur plakken met 'pakketje brengen op nummer 10' enzo. Maar oke, hier worden de kinderen niet wakker van de bel, dus dat scheelt al een hoop. Hopelijk zal een briefje op je brievenbus helpen tegen irritante postbezorgers !
o... ik vind het juist super handig dat ze het bij de buren bezorgen als ik niet thuis ben. Hoef ik niet naar het postkantoor. Zelf pak ik ook heel vaak pakjes aan voor de buren, vind het niet erg. Als ze het pakje komen halen maak ik nog even gezellig een kletspraatje, ben je weer op de hoogte Als mijn dochter slaapt doe ik soms de bel er af maar meestal slaapt ze gewoon door. En hier komen ze meestal rond 4 uur en dan slaapt ze niet...
Ik neem sowieso 1 x per dag een pakketje aan voor onze buurman. Is een drukke zakenman die amper thuis is, en het zijn pakketjes voor zijn werk. Vind ik geen probleem. Ik heb de bel uit staan, en dat weten ze onderhand wel want voor mij zit er ook bijna altijd wel een pakketje bij. Ik zie ze aankomen, wonen in een 2 onder 1 kap met grote oprit en ze moeten eerst langs ons raam aan de zijkant. Buurman is de buurman waar onze oprit aan grenst. Dus, de bel uitzetten en eventueel een briefje dat ze moeten kloppen ( zachtjes! ) en even met de buren overleggen dat het de spuigaten uitloopt.
Ik had al eerder gezegd dat ik op 2 hoog woon en aankloppen dus niet kan. Maar het briefje is opgeplakt.. Hopelijk is de boodschap nu duidelijk, haha. Liefs! xxx
Ik zat vanaf 25 wkn zwangerschap al thuis ivm erge BI, maar dat had de pakjes bezorger ook snel door. Op een gegeven moment werd er zeker 3 a 4x per week pakjes afgegeven voor de buren. Meestal mn naaste buurman, maar ook wel van verdere buren. En ze kwamen regelmatig als ik lag te rusten (en voordat je dan uit je bed en bij de deur bent, dan waren ze weer weg) Ik ben toen de paketten gaan weigeren en mn naaste buurman heb ik uitgelegd waarom ik geen paketten meer aanneem. Volgens mij laat hij het nu ergens anders bezorgen, of hij besteld niet meer zoveel. Ik heb iig al een tijd geen paketbezorgers meer aan de deur gehad.
Hier komt het zelden voor. Ik vind het dan ook geen probleem om een keer een pakketje aan te nemen en ik vind het ook erg fijn dat mijn buren dat ook voor mij doen. Ik kan me voorstellen dat teveel en te vaak heel irritant kan zijn.
gister en vandaag kwam de bezorger voor een pakje voor de buren de postbode weet onderhand ook dat ik hte meeste thuis ben ik woon in een flat en laatst hing er een briefje dat de bezorger een pakje bij de buren had gedropt maar het huisnummer er niet op heel gezeik ik doe het dus niet meer