Wickie Zero is zonder suiker en zijn er in paarse en blauwe verpakking en kwam laatst nog aardig ok uit een test
Volgens mij werkt jumbo met de formule om op verzoek dingen tot het assortiment toe te voegen. Dus als t nog gemaakt word, kunnen hun het misschien leveren. Zijn de handelingen die hem helpen reguleren te vervangen voor iets anders? Jullie weten waar hij zijn ontspanning uithaalt. Miss is daarin iets aan te passen of toe te voegen tijdens zijn drinkmoment
Je kan bij een winkel als Sligro een hele tray met waterflesjes van 300ml kopen. In een restaurant maken ze voor kindjes ook wel eens gaatjes in doppen, weet niet waarmee ze dat doen maar ook dat zal wel bij een sligro/makro etc te koop zijn. En verzorgingshuizen hebben altijd van die kleine rietjes dus ook die zullen wel los in verpakkingen te koop zijn. Dan kan hij alle handelingen doen en toch alleen water drinken. Misschien dat het gaatje maken in de dop wat lastig is, maar t is een idee.
Misschien de onderkant los maken, sap eruit, water erin en dan weer dicht maken ( met een constructie waar ik nu ff niet op kom, ducktape ofzo? )
Zou geen slimpie nemen, zit echt veel aspertaam in, en ook nog eens sacherine en nog iets waar ik even niet op kom. Echt gezond is dat niet. Heb je de lidl geprobeerd?
Flexibele plastic rietje individueel verpakt van onze plastic wegwerp servies. Hier heb je verpakte rietjes, wel recht. Maar goed misschien kun je hun contacten over of ze ook kleine buigbare hebben. En dan misschien zelf een glas vullen met water en plastic folie erover heen waar hij dan doorheen kan prikken? Roep maar iets hoor 😊
Hier https://www.ah-boodschappen.nl/catalogus/bewuste-voeding/rijstdranken links onderin staan 3 pakjes van 200 ml, zouden die niet zo'n rietje hebben? Of is 200 ml nog steeds een redelijk groot pak? Ben altijd zo'n kneus met inhoudsmaten haha.
Tupperware - Misschien zijn zulke bekers een optie? Je kunt er gewone losse rietjes in doen. Wellicht kun je ergens verpakte rietjes kopen bij de Sligro oid en die op de beker plakken. Door het membraan moet het rietje ook doorgeprikt worden. Het zijn erg fijne bekers! Slimpie zou ik idd niet geven vanwege aspartaam.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zag vandaag in de folder van Hoogvliet dat er pakjes (zeg maar zakjes) capri sun zijn met water met vruchtensap. Bestaat voor 94% uit water. Kon alleen niet zien of er bijv. aspartaam in zit. Wel met een rietje, dus mss dezelfde rustgevende handeling voor je zoontje?
https://www.safe-sip.com Kom dit dingetje net tegen, ik weet niet of dat zou werken? Maar moest gelijk aan dit topic denken!!
Dank allemaal voor het meedenken! Heel lief . Veel tips, en ik ga ermee aan de slag. Zijn eerste tandje zit los, en, naast zijn lichamelijke gezondheid onderhouden, wil ik absoluut gaatjes vermijden.