Klopt. Ik was ook op zoek en vroeg het aan een vakkenvuller. Ze verkochten geen pakjes meer omdat er weinig mensen zijn die pakjes willen.
Hahah, eigenlijk omdat mijn kinderen graag uit pakjes drinken maar ik toch wel een beetje geschrokken ben van de hoeveelheid suiker. Ik wist dat er veel suiker in zat hoor maar als je dan ziet dat er 4 suikerklontjes in zitten Ze krijgen 4/5 keer per week 1 pakje bij de lunch op school, puur en alleen omdat de bekers zo gauw lekken. Pakjes zijn dus handiger maar zou dan bijv 2 van de 4 willen vervangen voor pakjes water.
Jammer! Kunnen ze mooi weer gaan inkopen dan Ik heb net wel hervulbare pakjes gevonden maar mijn voorkeur gaat persoonlijk naar iets wat niet kan lekken. Misschien iemand ervaring met die hervulbare pakjes?
Wij hebben ze in de schuur liggen, maar hebben ze via een sportzaak gekregen. Kan straks even kijken welk merk. Al moet ik zeggen, het zijn geen ideale dingen. Je scheurt het bovenstukje draf en drinkt eruit alsof het een sportcap is. Ze zijn helemaal van plastic, dus klein als ze leeg zijn, maar dat "mondje" zit dus plat dicht. Ik verslik mij alijd met die pakjes, maar m'n dochter vindt ze ideaal.
Ik geef mijn zoon een fles mee. Die lekt ook niet. Is van het merk Sistema. Verkopen ze oa bij V&D en Ah online heeft ook. Ik gaf vaak water mee, maar dan dronk hij de fles nooit leeg. Nu geef ik gewoon zeer waterige limonadesiroop mee en komt z'n fles weer leeg mee terug.
Ik heb er ook vaak naar gezocht maar nooit kunnen vinden. Ik vind die pakjes wel een goed idee. Nu vaak pakjes van Appelsientje kids. Die zijn niet zo zoet en hebben minder suiker dan de rest die ik hier tegenkom.
Das inderdaad ern hele goed reden haha. Is het geen idee om een lege beker mee te geven? Die kunnen ze op school vast wel vullen lijkt me.
Dat zou ik ook wel willen! Thuis drinken we water en zelden sap, ik wil ook geen pakjes sap mee gaan geven naar school, maar om s ochtends een beker kraanwater te vullen, lijkt me om 10 uur niet meer lekker.
Als ze nou graag water zouden drinken zou het wel een idee zijn Ik gok dat de kinderen het net even specialer zouden vinden als het uit een pakje komt. Water uit een beker doen ze vaak wat moeilijk over of ze moeten echt dorst hebben. Bij het avondeten drinken we altijd water en vooral de jongste laat dat staan. Via Google kan ik niks vinden qua pakjes water. Die juice in the box had ik idd gezien. Als ze echt lekvrij zijn en goed schoon te maken zijn zou dat echt een optie zijn maar ben bang dat die rietjes snel gaan schimmelen en het pakje gaat lekken.
Mijn kinderen krijgen voor 1 van de 2 pauzes een flesje van chaudfontain. Zijn niet zo groot. En navulbaar
Wij gebruiken hier de opvouwbare waterfles van hema voor. Ideaal ook met dagjes uit drinken erin zijn ze leeg oprollen en terug de tas in