Pakjes water?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Zo een flesje geef ik soms mee

2. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Onze dochter drinkt via www.schoolmelk.nl melk van Campina. Daarnaast een fles met draaidop met waterige siroop of waterige appelsap. Pakjes water klinkt ideaal, maar een goede drinkfles is zowel duurzamer als voordeliger!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Dit kan zeker een optie zijn idd. Flesjes zijn makkelijk te openen. Die draaidoppen vind ik zelf helemaal niet handig. Dank je!

4. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Pakjes water heb ik al heel lang niet meer gezien.

Zonde van al het afval ook, vind ik. Er zijn zoveel alternatieven.
    Hier krijgen ze een RVS bidon met slappe diksap mee voor bij het fruit 's ochtends, en mijn dochter krijgt een dopper met water voor bij de lunch.

5. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
  6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij ons op school willen ze juist niet dat je pakjes meegeeft. Nog niet zozeer omdat het ongezond is, maar meer omdat je er zo'n enorme berg afval van hebt. 250 kinderen die om 10 uur wat drinken en ook nog overblijven, tel uit je winst. ;) Mijn kinderen krijgen altijd een pakje houdbare melk mee als ze overblijven, ik heb ze gezegd dat ze dat maar in hun broodtrommel moeten doen als et leeg is, dan gooi ik het thuis wel weg.

Schoolmelk kan bij ons ook, maar dat vind ik dan weer te duur en dat moet ik voor 2 of 3 dagen afnemen, terwijl ik het maar voor 1 dag nodig heb.

Iemand zei op een vorige pagina iets over dat een fles van water niet vies kan worden, daar zou ik toch mee uitkijken. Bij mij op het werk zijn verschillende bewoners die de hele dag Door water uit een flesje drinken en soms is de hele sportdop zwart van de schimmel.... :$ Als je dat 2 dagen niet goed schoonmaakt is het al vies, gewoon door de bacteriën die je in je mond hebt. Als mijn kinderen zomers een extra fles water mee naar school krijgen, gaat die fles 's avonds met sportdop en al de vaatwasser in, en aan het einde van de week gooi ik hem weg en krijgen ze de week er op een nieuwe ...

7. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Hier water in een glazen fles met een sleeve erom.
    Geen rare bijsmaakjes van het plastic en bovendien gezonder en minder belastend voor het milieu.

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83

Deel Deze Pagina