Wij vierden het vroeger altijd op 5dec. Dit jaar op 7dec. De kleintjes hebben dat nog niet door. En mijn familie moet van ver komen.
Wij vierden het vroeger altijd op 5 december. Of het nou doordeweeks of in het weekend viel. Ik zal dat tegen de tijd dat ik een kleintje heb ook doen.
Ik hecht best veel waarde aan 5 december. Vind het geen probleem om het eventueel met familie op een andere dag te vieren, maar dan vieren we het op 5 december met z'n drietjes!
Nee, omdat mijn vader en broers eigenlijk door de week 's nachts niet thuis zijn of 's nachts/'s morgens vroeg eruit. En met het werk van mijn man is het ook niet handig. Zaterdag voor Sint hebben mijn vader en broer het van hun werk dus dan wordt het zaterdag erna.
Wij hebben het 4 december gevierd omdat niemand helaas met mijn werkavond op donderdag wilde ruilen. Helaas, had het liever vanavond gevierd.
We hebben afgelopen zondag Sinterklaas gevierd, maar zodra wij met kinderen Sinterklaas gaan vieren is dat 5 december.
Wij hebben het gisteren gevierd dus inderdaad gewoon op 5 december. We deden het ook weleens in het weekend ervoor maar in wezen altijd op 5 december en zeker niet daarna.