pakjesavond eten

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik maak lekker soto, we vieren het met de de opa's, oma's, ooms en tantes.
    Maak het de dag ervoor en de dag zelf de rijst. Eitjes en de rest kook ik ook de dag zelf. Lekker makkelijk alles op tafel zodat iedereen zelf kan opscheppen.

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Vaak doen we hier allerlei hapjes en natuurlijk heel veel snoep haha heel de tafel staat vol met hartig en zoet en maak ook een hele schaal met tomaatjes, komkommers, paprika, kaas, worst, de kindjes vinden die schaal net zo geweldig als de pepernoten LOL

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Goede vraag! Ik zat me vanavond toevallig hetzelfde af te vragen. Ik heb nog geen antwoord daarop.

5. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen aan een winter-bbq, fakkels aan, bbq aan, hamburgers, beenhammetje, broodjes, sausjes, salade etc...heel winters en gezellig.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik denk dat ik een grote pan nasi maak, een pan roerbakmie, en dan nog wat dingen erbij als gehaktballetjes in satesaus, salade, stokbrood met kruidenboter, kroepoek, atjar, enzv.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wij eten ook iets makkelijks. We hebben er niet eens tijd voor omdat wij altijd veel (kleine) cadeautjes hebben. Mijn moeder maakt vaak een ovenschotel van tevoren en dan als we honger hebben gaat de oven aan . Koolschotel: aardappels, stroganoff gehakt, chinese kool en kaas, beetje ketjap erdoor op je bord, heerlijk!

8. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wij aten vroeger altijd snert met rookworst en broodjes knacks.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou voor het makkelijke gaan macaroni nassie bami of zo iets lekker veel en makkelijk.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier hetzelfde probleem.. En willen ook niet te laat beginnen met uitpakken dus kopje soep tussendoor is prima voor ons.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dát klinkt nou lekker en leuk! :) Wij deden vroeger altijd uitgebreid buffet met van alles en nog wat, kon je de hele avond door lekker eten en snaaien. :)

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij eten gewoon stampot boerenkool, lekker simpel en heel lekker

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik maak een sinterklaas taart en daarnaast heb ik gewoon wat kleine hapjes op tafel, ik doe het niet groot qua eten maar ik zet wel genoeg neer. Gewoon soort verjaardag idee zeg maar, geen zin om de hele dag in de keuken te staan.

14. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Tosti's voor alle kinderen en voor de volwassenen een klein buffet. Iedereen markt iets.....ik maak gehaktballetjes in sate saus met dank aan alle tips hier :) én kmini turkse pizzatjes

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik maak ook een buffet met allerlei warme en koude hapjes. Wij vieren het op 5 december en de dag erna moet de oudste gewoon naar school, dus ik wil het liever niet te laat maken. Mijn man probeert rond 4 uur terug te zijn van zijn werk en dan beginnen we gelijk.

16. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    pannenkoeken bakken, iedereen zo snel mogelijk uit zijn werk bij elkaar, lekker eten en dan sinterklaasavond (intussen verdwijnen de kinderen langzamerhand naar hun bed)
    Wel wat werk, maar erg gezellig :)

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gewoon simpel hier soep en broodjes. Iets kater komen er ook lekkere dingen als pepernoten op tafel.

18. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik denk dat het iets van nasi/ bami wordt.
    Mijn vader vind het niks om als avond eten soep te hebben. :D

19. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    courmetten en opa neemt salade mee !

20. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Wij hebben het zondag al gevierd (ok en aanstaande zondag weer haha)

Maar wij hadden zondag patat kippenpootjes en voor de niet kluivers verse kipnuggets.

En er stond de hele tijd stokbrood etc

o en uiensoep vooraf

Deel Deze Pagina