pakjesavond eten

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik doe altijd gewoon kleine hapjes .. Om half 8 komt de Sint en zijn pieten dus van te voren lekkere hapjes zodat we om 7 a 7:15 uur helemaal klaar zitten met Sinterklaas muziekje erbij :)

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

wij beginnen tegen half 4 en gaan dan na die tijd lekkere hapjes op tafel zetten zodat zoonlief onder het spelen wat kan eten.
    hij moet de volgende dag weer naar school dus te laat maken kan ook niet.

ik zit te denken aan bladerdeeghapjes zoals kaasstengels en knakworst broodjes enz

3. Hier maken we stamppot, omdat er een persoon bij is die gluten-allergie heeft…

4. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook iemand met coeliakie..dat maakt het voor mij ook erg lastig. Ik wilde iets van bladerdeeghapjes doen dus ga maar eens glutenvrij bladerdeeg halen bij de jumbo.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Nostalgisch; boerenkool met worst :)

6. tuc

tuc Niet meer actief

wat een lekkere ideeen allemaal.

Ben er zelf ook wel uit nu:

wij vieren het na half7 omdat dan iedereen die meedoet klaar is met werken. Meisje is de volgende dag vrij dus die mag lekker opblijven. We eten soep met mini broodjes hamburger, verder zet ik nog wat bladerdeeghapjes, rauwkost en later nog wat chippies op tafel.

De oudste geef ik rond 6 uur haar soepje alvast, want die kan dat niet tijdens het uitpakken eten haha. De jongste alvast wat pasta en met ons kunnen ze nog wat hapjes en lekkere dingen mee eten.

Deel Deze Pagina