we hebben afgelopen maandag een echo gehad om te kijken hoe t ging met de eitjes die aan t groeien waren. ze waren nog te klein maar er zaten er.... 17 aan de ene kant en 7 aan de andere kant. 24 in totaal! wij natuurlijk superblij. we hebben woensdag (aankomende) weer een echo, en ze weten zo goed als zeker dat ze dan wel groot genoeg zijn(de eitjes) we zouden dan woensdagavond de pregnyl moeten prikken en vrijdag de punctie hebben. en maandag de terugplaatsing. wie heeft dit al achter de rug en meegemaakt, zou graag wat ervaringen van andere lezen. alvast bedankt.
hey meid spannend zeg ik heb 4x ivf gehad. dus als je iets wilt weten de punctie's vond ik meestal wel pijnlijk, maar dat is ook echt voor iedereen verschillend hoor hopelijk groeien je eiblaasjes nog even door en heb je vrijdag de punctie heel veel succes
Wat wil je weten? Je hebt erg veel follikels, dus uit voorzorg zou ik zeggen: veel drinken! Niet een paar glazen maar echt liters! De puncties vond ik altijd goed te doen, maar dat is heel persoonlijk. Probeer het op je af te laten komen en neem echt een paar dagen rust na de punctie. De follikels vullen zich na het aanprikken met vocht / bloed dus je eierstok heeft ook daarna nog een flinke kluif aan het dragen ervan. Heel veel succes! Op een goede bevruchting!