Hoi, ik moet dadelijk naar het bureau en dan ga ik nog even de stad in. Wat moet ik nu in de wandelwagen doen? Ik doe mijn dochter een lekkere winterjas aan met een mutsje op. En in de wandelwagenbak ligt een lakentje met een dekentje erover heen. En dan nog zo'n ding voor de wind. Is dit warm genoeg? Ik zie sommige met zo'n dik dekbed in de bak, dat heb ik niet eens. Het ziet er wel een beetje dun uit, maar het is hetzelfde wat ik in bed heb liggen, lakentje en dekentje. Is dit warm genoeg denken jullie? Ze heeft dan aan: rompertje zonder mouwen, broekje, truitje, sokjes (moeten slofjes aan?), winterjas, mutsje, lakentje, dekentje.
Ok thanks! Dan ga ik snel. Ik soms zo'n dikke dekbedden in de wandelwagen liggen. Hebben jullie dat ook niet? Kun je die gewoon kopen ofzo? Het ziet er wel altijd warm uit, maar ik neem aan dat ze dan geen jasje aanhebben? Nou ja, in elk geval ga ik nu zo weg, lekker onder de laken en deken.
ik heb zo'n dik ding erbij gekregen maar gebruik t niet. Mss dadelijk echt in de winter, maar dekentje is warm genoeg. Ik heb een wiegdeken erin en die ligt dubbel geslagen. Heb de deken ook meestal maar tot aan de armpjes omhoog want ze heeft een winterjasje aan. Ze heeft t altijd lekker warm
Ik heb dat vroeger nooit gebruikt. Ik had Iman in de wagen liggen met een jasje aan en mutsje op en dan een dekentje erover en dat windding. Warm zat!
Ja, lijkt me ook warm genoeg. Ik heb niet zo'n dekbedje, maar gewoon een katoenen dekentje of een fleece dekentje. Als het koud is gebruik ik ze allebei. Verder geen jasje aan ofzo, de wind komt er toch niet en ze voelt warm aan. Soms een mutsje op.
Hoi ik had nooit zo een dik dekbedje. Ik had een fleece dekentje bij de kinderwagen en er zat een soort kap over met een licht opstaand randje voor de wind. heb d quinny speedy,
je moet ook oppassen dat je het niet te warm voor ze maakt. let zeker op dat ze geen zweetdruppeltjes krijgen, en aan het nekje kan je ook goed voelen. gewoon een beetje nagaan wat je zelf prettig zou vinden