Ben druk bezig met lessen en moet de 29e voor mijn theorie, ben nu al zenuwachtig! Hoevaak deed jij over je theorie examen?
in de eerste keer geslaagd.. voor zowel praktijk als theorie. Bij theorie echt even goed opletten, er zitten soms gemene instekertjes tussen. Bijv hoe hard mag de auto hoer. En dan zie je een auto op de snelweg, maar net aan de achterkant zie je nog dat er aan de trekhaak een as vast zit.. van die kleine dingetjes. Over het algemeen vond ik de oefen dvds een goed beeld scheppen van het echte examen. Zet hem op! ik duim voor je
Ik heb hem twee keer in ene gehaald! De eerste keer met drie fout, maar ik vond autorijden zoooooo stom dat ik ermee gestopt ben en na drie jaar verliep mijn theorie, de tweede keer had ik maar een fou en heb daarna in drie (!) keer mijn rijbewijs gehaald... Vind autorijden nog steeds stom, hahaha! (mijn tuutje staat al drie weken met een lege accu voor de deur, bevalt prima)
In 1x! Moet hem nu alleen wel voor de 3e keer halen binnenkort, 2x praktijk gezakt en weinig geld. Nu weer theorie halen en dan weer praktijk. Heb nou genoeg gespaard om 4x praktijk te doen(hopen dat het niet nodig is natuurlijk)
1x Praktijk 3x helaas.. maar ik kan nu ook zeggen dat ik er de 1e keer echt niet aan tor was achteraf.
Heb het in 1x gehaald. Via Succes in Emmen, op een zaterdag een paar uur theorie stampen gehad en dinsdags examen, 3 foutjes.