sm mee geweest maar die had mijn jurk gezien. Mijn sm heeft ook geen smaak maar gelukkig waren ze naar een hele goede winkel gegaan en hadden ze een prachtig pak gekocht was helemaal onderste boven.
Toevallig van de week hier nog over gehad. Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee met mij om de bruidsjurk uit te zoeken en daarna gaan ze samen met mijn vriend zijn pak uitzoeken. Zo weten ze beide wat ik aan heb en wat daar het beste bij past. Mijn schoonmoeder weet dit nog niet hahaha, maar ik verwacht geen problemen eigenlijk... Mijn moeder en ik zijn het er nu al over eens dat een ''zwart'' pak mijn vriend niet staat bij zijn haarkleur (rood/kastanjebruin) En dat we dan antraciet o.i.d. veel mooier vinden! Dus ik zou als jij je schoonmoeder niet vertrouwt in de juiste keuze inderdaad je zusje mee sturen. Liefs
M'n man en ik zijn samen een pak gaan kopen. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht om niet mee te gaan. Mijn man heeft geen familie meer dus er was ook minder keus wie er mee kon.
Ik. Hij had niet echt een pak trouwens, want dat is zijn stijl niet. Daarom wilde ik niet dat mijn schoonmoeder of moeder mee ging, die zouden hem iets totaal afzichtelijks aansmeren.
Ik heb mijn schoonmoeder mijn jurk laten zien voordat ze het pak gingen kopen...nu heeft manlief een prima smaak dus die kan best zelf kiezen en heb hem op het hart gedrukt een zwart pak met roze overhemd en zwarte schoenen te kopen hahaha. Vind ik mooi en.paste bij mijn witte jurk (roze overhemd wilde ik graag omdat ik ten tijde van de bruiloft 33 weken zwanger was van onze dochter)
Ik ben zelf meegegaan, ik ben zelf ook een controlfreak wat dat betreft. De enige die uiteindelijke zeggenschap hebben over de bruiloft, welk onderdeel dan ook, zijn jullie! Jammer voor haar! Ik las eerder al iets over de winkel op de hoogte brengen, dat vind ik eigenlijk wel een goed idee, als zij weten wat voor jurk jij hebt (foto, dat staaltje) kunnen zij gepast bemiddelen en hopelijk zorgen dat het juiste pak gekozen wordt.
Mijn schoonzus is met haar broer mee geweest. Ze is een keertje mee geweest om mijn trouwjurk te zien, zodat ze een idee had voor het pak. Gelukkig is mijn sz heel erg mode bewust en had ik ook alle vertrouwen in haar. Ze hebben er ook rekening mee gehouden, dat je een trouwpak daarna nog kon dragen voor feestjes of andere belangrijke dingen waar je een pak aan hebt. Bruin zou ik ook niet echt blij mee zijn.
er viel dus weinig meer te kiezen voor hem Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er zoveel vrouwen zijn die persé willen bepalen wat de man draagt. Hij kiest jouw jurk toch ook niet voor je uit?
O jawel hoor genoeg te kiezen, wel of geen streepje, lang of kort jasje enz...Maar smoeder heeft een wansmaak en die betaalde, manlief is dan nogal beinvloedbaar en ik had de kleding van de oudste kids al in huis (beide zwart/grijs/wit dus als manlief dan ineens een een beige pak aankomt had hij nogal buiten de boot gevallen...
ik heb me er niet mee bemoeid en heb daar achteraf wel een beetje spijt van. Wij trouwden in juni, lekker warm weer dus. Mijn man was nét 29, best jong nog, en had een donker, somber en best ouwelijk pak wat ik niet zo heel mooi vond... invloed van mijn schoonouders denk ik.
Of ze echt een wansmaak heeft wil ik ook niet zeggen, maar tsja. Bruin bij een 24-jarige... tsja. Haar smaak is mijn smaak niet zeg maar, hun zijn nogal tuttig in hun kleding. Daarbij moeten de accenten een beetje passen bij mijn keuze boeket e.d. Ik moet al voor het principe less is more gaan, omdat die jurk zo lekker op zichzelf staat . Denk dat dat voor het pak ook moet gelden. Maar goed, het gaat me ook meer erom dat ze er een issue van maakt, het hoort gezellig te zijn. Bekijk bijlage 300504
Mooie jurk, hier moet je geen echt bruin bij doen iig. Zou eerder voor zwart of donkergrijs of heel heel donkerblauw (tegen het zwart aan) Xx
Woah, echt geen bruin hoor! Als het hier ein-de-lijk zover is ga ik zelf mee. Als schoonmoeder hem gaat helpen wordt het een pak a la kaklul, en dat wil ik absoluut voorkomen Wij zullen dan ook ongetwijfeld te maken krijgen met een boze/teleurgestelde/geirriteerde schoonmoeder, maar het is onze dag hoor, dat interesseert me vrij weinig..
Was er ook een beetje bang, manlief zelf had het wel eens over bruin, maar had 'm thuis al kenbaar gemaakt dat dat niet mijn kleur is en heb pakken op internet laten zien wat ik mooi vond en ik had een lapje stof van mijn jurk in een envelop aan m'n schoonouders gegeven en samen met de verkoper hebben ze daar een pak bij gezocht en ik was blij verrast
Denk dat hele donkerblauw hem inderdaad goed staat met zijn rode haren (rossig dan alá Bastiaan Ragas). Mijn donkergrijs staat ook mooi ja. Maar goed, het drama is nog niet over. Dus waarschijnlijk mogen we lekker zelf een pak uit gaan zoeken, en betalen . Maar dat boeit me vrij weinig, als ze dat als troef moet gaan gebruiken hoeft het van mij al niet meer.
Ik las eerst 'Pakket passen' en dacht dat het topic zou gaan over hoe je het best kon meten of een pakket door de brievenbus zou passen.. Anyway, ik zou inderdaad ook iemand die de jurk heeft gezien laten meegaan hoor. Zo belangrijk dat het goed bij elkaar past en vooral dat je het niet ziet en dan denkt 'Oh.... okay.....' Jammer dat ik je jurk heb gemist!
Aan de andere kant denk ik wel een beetje, waarom maak je er zo'n issue van? Sommige dingen moet je nou eenmaal uit handen geven... Geef je schoonma gewoon een envelop mee met een afbeelding de jurk daarin, of bel zelf de winkel en geef ze het tel.nr van de winkel waar jij je jurk hebt gekocht, kunnen ze eea doorspreken... Het is toch mooi meegenomen als je schoonma het kostuum betaalt? Het geld wat je daarmee uitspaart kan je mooi aan andere dingen besteden... Wat je nog wel als 'troef' in kan zetten bedenk ik me net: het pak / de kleding van je zoontje moet bij het pak van je man passen, en die moet jij toch echt zelf gaan kopen...
Lol, dat is niet eens een troef, dat is de waarheid. Ik MOET zelfs weten hoe dat pak eruit komt te zien, omdat het pak van mijn zoontje exact hetzelfde wordt. Ik ben gewoon niet makkelijk met bruidszaken uit handen geven. Sjolly