...waar ga je dan zoeken? Ah, Blokker! Als je daar geen emmer kunt scoren, dan kun je er nergens een scoren..dacht ik. Wat zie ik over het hoofd? Ik wil een gewone emmer, nothing fancy, geen pedaalemmer, geen dweil-unit, nee, een doodgewone emmer, maar die vind ik niet op de online site van Blokker. Dat is toch vreemd? Iemand enig idee hoe dat zit? Was Blokker niet DE winkel voor huishoudelijke spullen?
Blokker heeft ze ook: Leifheit Combi emmer | Blokker Of wil je perse een ronde? Kom verder nooit bij blokker, dus geen idee waarom ze geen ronde emmers hebben.
Vroeger kwam ik regelmatig bij Blokker maar de laatste jaren steeds minder. Las vorige keer al dat het niet goed gaat met Blokker maar dat terzijde.. Je zult ook vast emmers vinden bij Hema
Ja, die zag ik ook maar ik wil een ronde Ik heb inmiddels al voldoende emmers besteld bij Bol, dus het vinden is geen probleem, ik vond het alleen zo raar. Ik vind het jammer dat de Blokker veranderd is. En ik mis de V&D, boehoeee, maar dat is weer een ander verhaal.
Ja, dat zal 't zijn. ik weet 't mensen, wat een onzinnig onderwerp. Maar soms vraag je je gewoon dingen af
Wij hebben ze wel, marskramer en we zijn van Blokker. Of we ze online hebben durf ik niet te zeggen. Helaas kan je niet alles online bestellen bij zowel de Blokker als de marskramer niet.
Bij Fonq kun je ze ook online bestellen: Op zoek naar een geschikte schoonmaakemmer? Kijk dan hier bij fonQ Maar ik ben van mening dat je beter naar de Action kunt gaan (zoals een paar anderen zeiden). Volgens mij is 1 emmer daar nog geen euro. Ik heb er pas 1 gekocht daar.
In de Blokker zelf verkopen ze ze wel. Mijn emmer van curver komt er vandaan. Misschien door het vernieuwen van de site nog niet alle artikelen in de webshop?