Pakkende tekst tattoo

Discussie in 'De lounge' gestart door An79, 25 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.321
    113
    Westland
    Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik t zag....
     
  2. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.603
    1.321
    113
    Westland
    Jij vraagt reacties??? Ik ga niet eerst alles door zitten lezen. Ik vind een tattoo iets dat je weloverwogen door een professionele tattoo artiest moet laten zetten, niet na 2 dagen overleggen op een forum.
     
  3. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.579
    6.272
    113
    Ze vroeg om teksten, niet om meningen. Dat jij het op een andere manier zou doen is prima, maar dat zij het op deze manier doet toch ook? Het is haar tattoo.
     
    Zuul, An79, olleke en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Dat is wel het idee van een topic, dat je in ieder geval de inhoud skimt zodat je een gepaste reactie geeft. Dit topic kent nog niet eens zoveel reacties dus was wel netjes geweest. Maar buiten dat haal ik er in ieder geval uit dat het een weloverwogen keuze is van TS en ze slechts even wilde brainstormen. Net zoals meiden dat doen hier mbt het vinden van de juiste naam voor hun kindje.
     
    Zuul, An79, Athina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    @An79

    Ik vind hem heel mooi en pakkend!

    Ook ik ben aan het nadenken om een mooie pakkende tekst (ook ivm de hectische periode etc) te laten tatoeëren.
     
    Zuul en An79 vinden dit leuk.
  6. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    de afspraak stond al 2 maanden, dus met deze conclusie zit je er compleet naast. En het was een zeer professionele tattoo artiest btw. Deze is met zorg door mijn zusje uitgezocht en hebben hier zelfs 2 uur voor in de auto gezeten, omdat zij iemand wilde die heel goed was in dunne lijntjes. Naar mijn mening heel mooi gedaan.
    Wij hebben een ontzettende nare periode achter de rug en het is voor mij ook een stukje verwerking. Deze tekst sloeg de spijker op zijn kop. Ik wist ongeveer wat ik wilde, maar net als met namen oid ga je soms toch twijfelen. Wat iemand anders al zei, als jij googelt om ideeën te doen over namen, is dat toch vergelijkbaar? Een naam voor een kind lijkt me wat dat betreft belangrijker dan een tattoo.
     
  7. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Dankjewel, ik ben er heel blij mee. Heb je al een idee?
     
  8. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    nee hoor, kaarsrecht. Misschien even bedenken dat niet alle lijntjes op je arm waterpas zijn. Als mijn arm natuurlijk naar beneden hangt, is hij precies redht
     
  9. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Petra82, wat is jouw reden van deze negatieve reacties? Voel je je daar goed bij? Je komt heel zuur over.
     
  10. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nee nog niet. Ik wil iig een goede pakkende tekst die slaat op het verlenen, heden en de toekomst.
     

Deel Deze Pagina